روزانه
بیشترین درصد افزایش
سرمایه‌گذاری غدیر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که رایان سایپا در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «ولساپا»سود هر سهم خود را مبلغ ۷۶۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
کاشی سینا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. ایتالران در رده چهارم این گروه ایستاد. «کایتا» با سرمایه‌ای معادل شش میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۴۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد . لعابیران در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شلعاب» مبلغ ۹۱۴ریال و سرمایه آن معادل۳۵میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مالی و اعتباری سینا به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده نهم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک هزارمیلیارد ریال، سود هرسهم خود را۱۰۳۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مالی و اعتباری سینا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه دهم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۸۲۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. سیمان مازندران در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «سمازن» برابر ۲۷۳میلیارد و ۹۹۶میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۸۹۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۸ رقم ۱۳۰۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
آذرآب جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. نیروکلر چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شکلر» مبلغ846 ریال و سرمایه آن معادل 49میلیارد و 180میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم مارگارین به دست آورد. شکر شاهرود در جایگاه هشتم ایستاد. «قشکر» با سرمایه 28میلیارد ریال،سود هر سهم خود را مبلغ 307ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
مالی و اعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران خودرو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال‌جاری 518ریال و سرمایه آن برابر 6هزار و 300میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مالی و اعتباری سینا به خود اختصاص داد. بانک ملت در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «وبملت» با سرمایه 13هزار و 100میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 239ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مالی واعتباری سینا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ماشین سازی اراک در این گروه نهم شد. سرمایه «فاراک» برابر 540میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 74ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. نوش مازندران در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «غنوش» برابر 50میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 90ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قندتربت جام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه75میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 217ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم لوله و ماشین‌سازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سموم علف کش در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «شسم» زیان هر سهم خود را مبلغ۱۸۲۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ده میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم مارگارین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان فارس در رده پنجم این گروه ایستاد. «سفار» با سرمایه‌ای معادل ۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
مالی و اعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی ۸۸ مبلغ ۶۷۴ریال و سرمایه آن معادل ده‌هزارو۴۰۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. بانک کار آفرین در رده پنجم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه دوهزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۷۹۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مالی و اعتباری سینا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ریخته‌گری تراکتورسازی در این گروه نهم شد. سرمایه «ختراک» معادل ۲۱۳میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۲۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولادکاویان به دست آورد. مخابرات با سرمایه‌ای برابر ۴۵هزار و ۸۷۳میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قندتربت جام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری صنعت و معدن جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «وصنعت» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس