روزانه
بیشترین درصد افزایش
آذر آب در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که رایان سایپا در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «ولساپا» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۶۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۴۵۰‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم مارگارین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد.تکنوتار در رده دوم این گروه ایستاد. «تکنو» با سرمایه‌ای معادل ۳۳میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
مخابرات ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کنتورسازی در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «آکنتور» مبلغ ۱۷۱۵‌ریال و سرمایه آن معادل ۱۰۵میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مخابرات ایران به خود اختصاص داد. پالایش نفت اصفهان در رده دوم این گروه ایستاد. «شپنا» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۳۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مالی و اعتباری سینا در این گروه پنجم شد. سرمایه «وسینا» معادل دوهزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد خراسان به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «وبهمن» برابر دوهزار و ۲۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قندتربت جام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۸ رقم ۱۳۰۰‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
آذر آب جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. الکتریک شرق پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خشرق» مبلغ 829ریال و سرمایه آن معادل 105میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم مارگارین به دست آورد. صنعتی سپاهان در جایگاه سوم ایستاد. «فسپا» با سرمایه 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 372ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
بانک کارآفرین جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران خودرو در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال‌جاری 518ریال و سرمایه آن برابر 6هزار و 300 میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. بانک ملت در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «وبملت» با سرمایه 13هزار و 100میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 239ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری غدیر در این گروه دهم شد. سرمایه «وغدیر» برابر 6هزار و 75میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 461ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. نوش مازندران در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «غنوش» برابر 50میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 90ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قندتربت جام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه 75‌میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 217‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم لوله و ماشین‌سازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سموم علف‌کش در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «شسم» زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۸۲۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ده میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم مارگارین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان فارس در رده پنجم این گروه ایستاد. «سفار» با سرمایه‌ای معادل ۵۰میلیارد ریال،سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
مالی و اعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد.سایپا در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی ۸۸ مبلغ ۶۷۴ریال و سرمایه آن معادل ده هزارو ۴۰۰‌میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. بانک کار آفرین در رده چهارم این گروه ایستاد. « وکار » با سرمایه ۷هزار و ۵۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۴۸۲‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دهم شد. سرمایه «وپارس» معادل ۷هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولادکاویان به دست آورد. مخابرات با سرمایه‌ای برابر ۴۵هزار و ۸۷۳میلیاردو۶۵۵‌میلیون ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قندتربت جام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری صنعت و معدن جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «وصنعت» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس