بیشترین درصد افزایش هفتگی
ماشین‌سازی اراک جایگاه اول جدول بیشترین‌درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. کیمیدارو هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دکیمی» مبلغ 1111ریال و سرمایه آن معادل 120میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
حق تقدم لوله و ماشین‌سازی صدرنشین جدول بیشترین‌درصد افزایش ماهانه شد. بهنوش در رده چهارم این گروه ایستاد. «غبهنوش» با سرمایه 82‌میلیاردو 304میلیون ریال، سود هر سهم خود را 2232ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت کنتورسازی به خود اختصاص داد. پتروشیمی‌خارک در رده دهم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک‌هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1031ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
سیمان‌ اصفهان در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. سینادارو دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دسینا»2088ریال و سرمایه آن بالغ‌ بر 52میلیارد و 266میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته پالایش‌نفت‌اصفهان به خود اختصاص داد. تراکتورسازی در رده نهم این گروه ایستاد. «تایرا» با سرمایه 900میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم400ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک‌کارآفرین در این گروه سوم شد. سرمایه «وکار» برابر رقم دوهزارمیلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 790ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فولادکاویان به دست آورد. بین‌المللی پارس در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «شپارس» معادل 40میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 102ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین‌درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته سیمان صوفیان به دست آورد. سرمایه‌گذاری پتروشیمی در جایگاه دهم ایستاد. «وپترو» با سرمایه یک‌هزار و 820‌میلیاردریالی، سود هر سهم خود را81 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق تقدم سرمایه‌گذاری صنعت نفت در حالی عنوان نخست بیشترین‌درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که ساسان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «غساسا» زیان هر سهم خود را ریال 890 پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ ‌بر 126میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
سیمان صوفیان هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. تایدواتر دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «حتاید» 1296ریال و سرمایه آن بالغ ‌بر 216میلیارد ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته تکسرام ارزان‌ترین سهم بود. آبگینه در جایگاه پنجم این گروه ایستاد. «کابگن» با سرمایه 93‌میلیارد و 900 میلیون ریال، سود هر سهم خود را 114 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
توسعه‌فارس هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که دشت‌‌مرغاب در این گروه دهم شد. سرمایه «غدشت» برابر رقم 53میلیارد و 453میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را500ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سیمان ‌ایلام در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه پنجم این گروه را سرمایه‌گذاری سایپا به خود اختصاص داد. «وساپا» با سرمایه یک‌هزار و 750میلیارد ریال سود هر سهم خود را 212ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قندتربت‌جام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌تایر جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه 106میلیارد و 935میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم411 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس