روزانه
بیشترین درصد افزایش
توسعه معادن روی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که بانک کارآفرین در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «وکار»سود هر سهم خود را مبلغ ۷۹۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل دوهزارمیلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سرمایه‌گذاری توس گستر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان خزر در رده دهم این گروه ایستاد. «سخزر» با سرمایه‌ای معادل ۲۳۰میلیارد ریال،سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
ایران خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران خودرو دیزل در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خاور» مبلغ۴۰۰ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزارو۶۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروزپالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. معادن وفلزات در رده دهم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۸۹۳ میلیارد و ۳۷۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را۵۶۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مالی و اعتباری سینا در این گروه هشتم شد. سرمایه «وسینا» معادل دوهزارمیلیاردریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۲۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ناب به دست آورد.قندپیرانشهر در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «قپیرا» برابر۶۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۲۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سپنتا جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد.«فپنتا» با سرمایه‌ای برابر ۵۴میلیارد و ۱۷۲میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم۶۱۱ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
توسعه معادن روی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کاغذسازی کاوه نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «چکاوه» مبلغ 1367ریال و سرمایه آن معادل25میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم سرمایه‌گذاری صنعت نفت به دست آورد. آبسال در جایگاه دوم ایستاد. «لابسا» با سرمایه 240میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 71ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
مالی و اعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» در سال‌جاری 1748ریال و سرمایه آن برابر دوهزار میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر ایران ترانسفو به خود اختصاص داد. بانک ملت در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «وبملت» با سرمایه13هزارو100میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ239ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مالی واعتباری سینا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که پالایش نفت اصفهان در این گروه پنجم شد. سرمایه «شپنا» برابر4 هزارو162میلیاردو258میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ1318ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولادکاویان به دست آورد.نورد آلومینیوم در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «فنوال» برابر 51میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ164ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه75میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم217ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم لوله و ماشین سازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که فرآورده‌های نسوز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کفرا» سود هر سهم خود را مبلغ۴۰۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶۸‌میلیارد‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سرمایه‌گذاری صنعت نفت صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد.سیمان کرمان در رده ششم این گروه ایستاد. «سکرما» با سرمایه‌ای معادل۲۲۰میلیاردو۳۲۰ملیون‌ریال،سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۵۱‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی ۸۸ مبلغ۶۷۴ریال و سرمایه آن معادل ده هزارو ۴۰۰‌میلیارد‌ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر تایدواتر به خود اختصاص داد. مخابرات در رده دوم این گروه ایستاد. «اخابر» با سرمایه ۴۵هزارو۸۷۳ میلیاردو۶۵۵‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر۱۰۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه نهم شد. سرمایه «وپارس» معادل۷هزار و۵۰۰‌میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۸۲‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولادکاویان به دست آورد.ناب با سرمایه‌ای برابر۲۰‌میلیارد‌ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۵‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قندتربت جام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری صنعت ومعدن جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «وصنعت» با سرمایه‌ای برابریک هزارو۵۰۰‌میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس