بیشترین درصد افزایش هفتگی
حق‌تقدم لوله و ماشین‌سازی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. شیشه‌وگاز هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگاز» مبلغ 256ریال و سرمایه آن معادل 74میلیارد و 844میلیون ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
حق‌تقدم لوله و ماشین‌سازی صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. نیروکلر در رده هشتم این گروه ایستاد. «شکلر» با سرمایه 49میلیارد و 180میلیون ریال، سود هر سهم خود را 846ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت حق‌تقدم لوله و ماشین‌سازی به خود اختصاص داد. نگین طبس در رده نهم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1237ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
نفت بهران در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. سینادارو هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دسینا» 2088ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 52میلیارد و 266میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته ایران ترانسفو به خود اختصاص داد. فولادخوزستان در رده دهم این گروه ایستاد. «فخوز» با سرمایه دو هزار و 192میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1255ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مالی‌واعتباری سینا هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بوعلی در این گروه نهم شد. سرمایه «وبوعلی» برابر رقم 800‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 159ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فولادکاویان به دست آورد. بین‌المللی پارس در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «شپارس» معادل 40میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 102ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق‌تقدم سرمایه‌گذاری صنعت نفت به دست آورد. ساختمان اصفهان در جایگاه دهم ایستاد. «ثاصفا» با سرمایه 160‌میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را 199ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق‌تقدم سرمایه‌گذاری صنعت نفت در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که قند ثابت در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «قثابت» زیان هر سهم خود را 74ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر100میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
سیمان فارس هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. داروسازی روزدارو دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دروز» 720ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 77میلیارد و 760میلیون ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته قندقهستان ارزان‌ترین سهم بود. آبگینه در جایگاه چهارم این گروه ایستاد. «کابگن» با سرمایه 93‌میلیارد و 900‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را 114‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
کمباین‌سازی هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که آلومراد در این گروه سوم شد. سرمایه «فمراد» برابر رقم 25میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 610ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته آلومراد در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه پنجم این گروه را آلومتک به خود اختصاص داد. «فالوم» با سرمایه 50میلیارد ریال سود هر سهم خود را 1562ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 570‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس