روزانه
بیشترین درصد افزایش
آذریت در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سموم علف‌کش در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «شسم» زیان هر سهم خود را مبلغ۱۸۲۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ده‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
سیمان فارس و خوزستان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان خزر در رده نهم این گروه ایستاد. «سخزر» با سرمایه‌ای معادل ۲۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مالی و اعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بوعلی در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبوعلی» مبلغ ۱۵۹ریال و سرمایه آن معادل ۸۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک ملت به خود اختصاص داد.سیمان فارس وخوزستان در رده پنجم این گروه ایستاد. «سفارس» با سرمایه‌ای معادل ۴هزار و ۱۶۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که لیزینگ غدیر در این گروه پنجم شد. سرمایه «ولغدر» معادل ۳۰۰میلیاردریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته توسعه معادن روی به دست آورد. مخابرات در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «اخابر» برابر ۴۵هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد.«خبهمن» با سرمایه‌ای برابرسه هزار و ۵۲۰میلیاردریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم۳۵۵ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
بهنوش جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. معادن منگنز دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کمنگنز» مبلغ 1992ریال و سرمایه آن معادل 25میلیارد و 300میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم سیمان تهران به دست آورد. کارتن ایران در جایگاه دوم ایستاد. «چکارن» با سرمایه 60میلیارد و 750میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ704 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران خودرو در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال‌جاری 518 ریال و سرمایه آن برابر6 هزارو 300 میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «فخوز» با سرمایه دو هزارو192 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ1255 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم پلی اکریل در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پالایش نفت اصفهان در این گروه هشتم شد. سرمایه «شپنا» برابر4هزار و 162میلیارد و 258میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1318ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ناب به دست آورد. فولاد خراسان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فخاس» برابر یک‌هزار و 500میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 172ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قندتربت جام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پاکسان جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «شپاکسا» با سرمایه 135 میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 1055ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
فرآورده‌های نسوز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که تایدواتر در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «حتاید» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۹۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۱۶میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم پلی اکریل صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند ثابت در رده دوم این گروه ایستاد. «قثابت» با سرمایه‌ای معادل یک‌صد‌میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۷۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس خودرو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خپارس» در سال مالی ۸۸ مبلغ ۵۲۴ریال و سرمایه آن معادل دوهزارمیلیارد ریال است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر تایدواتر به خود اختصاص داد. کنتورسازی در رده دهم این گروه ایستاد. «آکنتور» با سرمایه ۱۰۵‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۱۷۱۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم پلی‌اکریل در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه ششم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵‌هزار و ۸۰۰‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۸۲۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولادکاویان به دست آورد. ناب با سرمایه‌ای برابر۲۰‌‌میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
قندتربت جام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کارخانجات مخابراتی ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «لکما» با سرمایه‌ای برابر ۶۱‌میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم۸۰۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس