روزانه
بیشترین درصد افزایش
قند تربت جام در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که صدرا در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «خصدرا» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۶‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزار و ۵۰۰ ‌میلیارد‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
پتروشیمی فن‌آوران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد.شیشه و گاز در رده دوم این گروه ایستاد. «کگاز» با سرمایه‌ای معادل ۷۴‌میلیارد و ۸۴۴‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۶‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروزسایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک ملت در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبملت» مبلغ ۲۳۹‌ریال و سرمایه آن معادل ۱۳‌هزار و ۱۰۰‌میلیارد‌ ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. پتروشیمی فن‌آوران در رده نهم این گروه ایستاد. «شفن» با سرمایه‌ای معادل ۹۵۰‌میلیارد‌ ریال، سود هر سهم خود را ۱۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه ششم شد. سرمایه «وغدیر» معادل ۶‌هزار و ۷۵‌میلیارد‌ ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶۱‌‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. پلی اکریل در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «شپلی» برابر ۵۶۹‌میلیارد و ۶۰۰‌میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴‌ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قند تربت جام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد.گروه بهمن جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد «خبهمن» با سرمایه‌ای برابرسه‌هزار و ۵۲۰‌میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۳۵۵‌‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
پاکسان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. ملی سرب و روی سوم شد. پیش‌بینی زیان هر سهم «فسرب» مبلغ 813‌ریال و سرمایه آن معادل 92‌میلیارد‌ ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم صنعتی پارس مینو به دست آورد. فنرسازی خاور در جایگاه هشتم ایستاد. «خفنر» با سرمایه 438‌میلیارد‌ ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 60‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
بانک ملت جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران خودرو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال‌جاری 518‌ریال و سرمایه آن برابر 6‌هزار و 300‌میلیارد‌ ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر شاهد به خود اختصاص داد. ایران ترانسفو در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «بترانس» با سرمایه 300‌میلیارد‌ ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2223‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وپارس» برابر7‌هزار و500 ‌میلیارد‌ ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 482‌‌ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. فولاد خراسان در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «فخاس» برابر یک هزار و 500‌میلیارد‌ ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 172‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قندتربت جام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پاکسان جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «شپاکسا» با سرمایه 135‌میلیارد‌ ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 1055‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
ایرانیت در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که قند نیشابور در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «قنیشا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۰‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۶‌میلیارد ‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم صنعتی پارس مینو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند قهستان در رده ششم این گروه ایستاد. «قستان» با سرمایه‌ای معادل ۱۳‌میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۸ مبلغ ۱۷۴۸‌ریال و سرمایه آن معادل دو‌ هزار ‌میلیارد ‌ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک ملت به خود اختصاص داد. شاهد در رده پنجم این گروه ایستاد. «ثشاهد» با سرمایه ۷۲۱‌میلیارد و ۶۰۰‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر ۱۰۹۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه چهارم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵‌هزار و ۸۰۰‌ میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۸۲۱‌ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کالسیمین به دست آورد. شهدخوی با سرمایه‌ای برابر ۳۳‌میلیارد ‌ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۵‌ ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قندتربت جام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۲۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۱۰۸۳‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس