بیشترین درصد افزایش هفتگی
مگسال جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. کیمیدارو دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دکیمی» مبلغ 1111ریال و سرمایه آن معادل 120میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
ایرانیت صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. قند نقش جهان در رده ششم این گروه ایستاد. «قنقش» با سرمایه 35میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 921ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت مگسال به خود اختصاص داد. تایدواتر در رده دوم این گروه ایستاد. «حتاید» با سرمایه 216 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1591 ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
سیمان اردبیل در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. حمل‌و‌نقل پتروشیمی دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «حپترو» 1690 ریال و سرمایه آن بالغ‌بر هشت میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت مالی و اعتباری سینا به خود اختصاص داد. شاهد در رده دوم این گروه ایستاد. «ثشاهد» با سرمایه 721 میلیارد و 600 میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 1090ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مالی و اعتباری سینا هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک ملت در این گروه دوم شد. سرمایه «وبملت» برابر رقم 13 هزار و 100میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 239ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شیمیایی فارس به دست آورد. بین‌المللی پارس در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «شپارس» معادل 40 میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 102 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری حق تقدم صنعتی پارس مینو به دست آورد. داده‌پردازی ایران در جایگاه نهم ایستاد. «مداران» با سرمایه 93میلیارد و 377 میلیون ریال، سود هر سهم خود را 122ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق تقدم صنعتی پارس مینو در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که نورد و لوله اهواز در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. «فاهواز» زیان هر سهم خود را 927 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ ‌بر 120میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
حق تقدم صنعتی پارس مینو هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. آذریت دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ساذری» 2065 ریال و سرمایه آن بالغ‌بر شش میلیارد ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته‌ای که گذشت تکسرام ارزان‌ترین سهم بود. آبگینه در جایگاه هفتم این گروه ایستاد. «کابگن» با سرمایه 93 میلیارد و 900 میلیون ریال، سود هر سهم خود را 114 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
ماشین سازی نیرو محرکه هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که ایران تایر در این گروه ششم شد. سرمایه «پتایر» برابر رقم 106 میلیارد و 935 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 102 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته ماشین‌سازی نیرومحرکه در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه ششم این گروه را سیمان هگمتان به خود اختصاص داد. «سهگمت» با سرمایه 502 میلیارد و 900 میلیون ریال سود هر سهم خود را 410 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 829 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس