گروه بورس - شرکت پلی‌اکریل ایران سود هر سهم سال مالی منتهی به آذرماه ۸۸ را با سرمایه ۵۶۹میلیاردو ۶۰۰میلیون ریال مبلغ ۲۴ریال خالص پیش‌بینی کرد.

به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار این شرکت سال گذشته ۵۵۲ریال زیان به ازای هر سهم محقق کرد.

پیش‌بینی عملکرد سال ۸۸ در مقایسه با سال قبل با ۱۱درصد افزایش فروش، ۴درصد کاهش بهای تمام شده کالای فروش رفته، ۲۶۳میلیارد ریال افزایش سود عملیاتی و ۳۲۸میلیارد ریال افزایش سود خالص همراه است.

شرکت درآمد حاصل از فروش سال ۸۸ را یک هزارو ۷۰۶میلیاردو ۲۴۲میلیون ریال پیش‌بینی کرده است.

شرکت از مبلغ ۱۵هزار میلیون ریال پیش‌بینی هزینه بازنشستگی قبل از موعد پرسنل در سال مالی ۸۸، مبلغ ۷هزارو ۵۰۰میلیون ریال را در بهای تمام شده کالای فروش رفته و مبلغ ۷هزارو ۵۰۰میلیون ریال را در خالص درآمدها و هزینه‌های عملیاتی طبقه‌بندی کرده است. شرکت از مبلغ ۱۱هزارو ۵۰۵میلیون ریال هزینه‌های بازنشستگی قبل از موعد تحقق یافته سال مالی ۸۷ مبلغ ۸هزارو ۸۸میلیون ریال را به بهای تمام شده و مبلغ سه‌هزار و ۴۱۷میلیون ریال را به خالص درآمدها و هزینه‌های عملیاتی منظور کرده است.

براساس مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده ۲۲اسفندماه ۸۶ سرمایه شرکت از مبلغ ۲۸۴میلیاردو ۸۰۰میلیون ریال به مبلغ ۵۶۹میلیاردو ۶۰۰میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی افزایش یافت.

شرکت اعلام کرده که پروژه طرح تولید GF(تولید گرانول تقویت شده را با برآورد سرمایه‌گذاری ۴۷میلیاردو ۶۲۴میلیون ریال در دست اجرا دارد. برای این طرح تاکنون ۳۵میلیاردو ۳۸میلیون ریال هزینه شده و تاریخ بهره‌برداری از آن اسفندماه ۸۷ اعلام شده است.