بیشترین درصد افزایش هفتگی
پگاه اصفهان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. بانک ملت پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وبملت» مبلغ 185ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 13هزار و 100میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
حق تقدم بهنوش صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. سالمین در رده چهارم این گروه ایستاد. «غسالم» با سرمایه 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 450ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت پگاه اصفهان به خود اختصاص داد. فروسیلیس در رده سوم این گروه ایستاد. «فروس» با سرمایه یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1342‌ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
رازک در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. نفت بهران دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شبهرن» 3444‌ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 180‌میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت بانک ملت به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده دوم این گروه ایستاد. «وامید» با سرمایه 4‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 611‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دوم شد. سرمایه «وپارس» برابر رقم 7‌هزار و 500‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 439‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته کالسیمین به دست آورد. آبسال در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «لابسا» معادل 240‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 71‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری حق تقدم سیمان شرق به دست آورد. مگسال در جایگاه پنجم ایستاد. «زمگسا» با سرمایه 12میلیارد و 500میلیون ریال، سود هر سهم خود را 1995ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق تقدم مالی و اعتباری سینا در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که گلوکوزان در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. «غگل» سود هر سهم خود را 980ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 38میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
حق تقدم سیمان شرق هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. آلومتک ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فالوم» 1562‌ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 50‌میلیارد ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته‌ای که گذشت ماشین سازی اراک ارزان‌ترین سهم بود. پشمبافی توس در جایگاه پنجم این گروه ایستاد. «نتوس» با سرمایه 16‌میلیارد و 800‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را 22‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
بهنوش هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که رینگ مشهد در این گروه سوم شد. سرمایه «خرینگ» بالغ‌بر 104‌میلیارد و 75‌میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 330‌ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته بهنوش در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه چهارم این گروه را گرجی به خود اختصاص داد. «غگرجی» با سرمایه ده میلیارد ریال سود هر سهم خود را 955‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 570‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس