روزانه
بیشترین درصد افزایش
پمپ‌سازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که آذرآب در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «فاذر» زیان هر سهم خود را مبلغ ۲۵۸ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم دشت مرغاب صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. قند هگمتان در رده ششم این گروه ایستاد. «قهگمت» با سرمایه‌ای معادل ۳۰ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۷۴۸ریال و سرمایه آن معادل ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز آلومتک به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده نهم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه‌ای معادل ۷ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۳۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مالی و اعتباری سینا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه هفتم شد. سرمایه «ومعادن» معادل یک هزار و ۸۹۳ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۷۷۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روزگذشته کالیسیمین به دست آورد. نوش مازندران در جایگاه ششم قرارگرفت. سرمایه «غنوش» برابر ۵۰ میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
زامیاد درصدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد.الکتریک شرق جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۸۲۹ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
پگاه اصفهان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. فروسیلیس دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فروس» مبلغ1324 ریال و سرمایه آن معادل 100 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم سیمان شرق به دست آورد. کابل باختر در جایگاه نهم ایستاد. «باختر» با سرمایه سه میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 449 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مالی و اعتباری سینا در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وسینا» در سال‌جاری 248 ریال و سرمایه آن برابر دو هزارمیلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «فولاد» با سرمایه 15 هزار و 800 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 821 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه نهم شد. سرمایه «وغدیر» برابر6 هزار و 75میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 461 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کالسیمین به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه ششم قرارگرفت. سرمایه «فوکا» برابر 100 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 206 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
بسته بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552 میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 570 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم بهنوش درحالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که قند تربت‌جام در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «قجام» زیان هر سهم خود را مبلغ ۸۸ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۶ میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم مالی و اعتباری سینا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند پارس در رده ششم این گروه ایستاد. «قپارس» با سرمایه‌ای معادل ۳۱ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۵۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۸ مبلغ ۱۷۴۸ ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۸۸۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۲۶۷۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه سوم شد. سرمایه «خودرو» معادل ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۵۱۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کالسیمین به دست آورد. شهدخوی با سرمایه‌ای برابر ۳۳ میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۱۰۸۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس