روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم مالی و اعتباری سینا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که دشت مرغاب در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غدشت» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۱‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۳‌میلیارد و ۴۵۳‌میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم سیمان شرق صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. خوراک دام پارس در رده دوم این گروه ایستاد. «غدام» با سرمایه‌ای معادل ۲۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۷۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۷۴۸ریال و سرمایه آن معادل ۱۰‌هزار و ۴۰۰‌میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز کنتورسازی به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده دوم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه‌ای معادل ۷‌هزار و ۵۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۳۹‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا آذین در این گروه نهم شد. سرمایه «خاذین» معادل ۱۰۰‌میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴۵‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کالسیمین به دست آورد. سرمایه‌گذاری پتروشیمی در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «وپترو» برابر یک هزار و ۸۲۰‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۱‌ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. هپکو جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد«تپکو» با سرمایه‌ای برابر ۳۹۷‌میلیارد و ۸۰۰‌میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۴۰۹‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
پگاه اصفهان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. نصیرماشین هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خنصیر» مبلغ 409‌ریال و سرمایه آن معادل 34‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم سیمان شرق به دست آورد. چینی ایران در جایگاه نهم ایستاد. «کچینی» با سرمایه 167‌میلیارد و 29‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 709‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مپنا در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «رمپنا» در سال‌جاری 374‌ریال و سرمایه آن برابر 7 هزار و 950‌میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. ایران ترانسفو در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «بترانس» با سرمایه 300‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1822‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه دهم شد. سرمایه «وغدیر» برابر 6 هزار و 75‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 461‌ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کالسیمین به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر 100‌میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 206‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552‌میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 570‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم بهنوش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که پمپ سازی در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «تپمپی» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۷۹‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۰‌میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم مالی و اعتباری سینا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند پارس در رده پنجم این گروه ایستاد. «قپارس» با سرمایه‌ای معادل ۳۱‌میلیارد و ۹۹۷‌میلیون ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۵۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۸ مبلغ ۱۷۴۸‌ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. گل گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۸۸۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۲۶۷۳‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه سوم شد. سرمایه «خودرو» معادل ۶‌هزار و ۳۰۰‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۵۱۸‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کالسیمین به دست آورد. شهد خوی با سرمایه‌ای برابر ۳۳‌میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۵‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۲۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۱۰۸۳‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس