روزانه
بیشترین درصد افزایش
البرزدارو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که ماشین‌سازی اراک در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «فاراک» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۴۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم دشت‌مرغاب صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. موتوژن در رده سوم این گروه ایستاد. «بموتو» با سرمایه‌ای معادل ۲۲۶میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. هپکو در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «تپکو» مبلغ ۴۰۹ریال و سرمایه آن معادل ۳۹۷میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه در رده نهم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه‌ای معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۸۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری بانک ملی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری امید در این گروه سوم شد. سرمایه «وامید» معادل ۴هزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کالسیمین به دست آورد. کابل البرز در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «بالبر» برابر ۱۱۴میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۹ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خزر جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «لخزر» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۷۵۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سالمین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. صدرا نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خصدرا» مبلغ 86ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و 500میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته نورد و لوله اهواز به دست آورد. شهد خوی در جایگاه دوم ایستاد. «قشهد» با سرمایه 33میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 85ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» در سال‌جاری 748ریال و سرمایه آن برابر 10هزار و 400میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر حق‌تقدم فولاد خراسان به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «وپارس» با سرمایه 7هزار و 500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 439ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
حق‌تقدم فولاد خراسان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه دهم شد. سرمایه «وصندوق» برابر 7هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 300ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کالسیمین به دست آورد. ایران گچ در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «کایگچ» برابر 15میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 301ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 553میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم بهنوش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که پمپ‌سازی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «تپمپی» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۷۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۰میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم مالی و اعتباری سینا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. پتروشیمی آبادان در رده دهم این گروه ایستاد. «شپترو» با سرمایه‌ای معادل ۱۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۱۵۹۱ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۸۸۰ میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۲۶۷۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه سوم شد. سرمایه «خودرو» معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کالسیمین به دست آورد. قند مرودشت با سرمایه‌ای برابر ۲۳میلیارد و ۷۰میلیون ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۱۰۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس