روزانه
بیشترین درصد افزایش
نیروترانس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سایپا آذین در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «خاذین» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یکصد میلیارد ریال است.

pic۱

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم مالی و اعتباری سینا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. تایدواتر در رده سوم این گروه ایستاد. «حتاید» با سرمایه‌ای معادل 216میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1591ریال پیش‌بینی کرده است.

pic2

پرمعامله ترین سهم
دیروز نیروکلر جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. آذرآب در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی زیان هر سهم «فاذر» مبلغ ۲۵۸ریال و سرمایه آن معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

pic۳

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. خوراک دام پارس در رده پنجم این گروه ایستاد. «غدام» با سرمایه‌ای معادل 20میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 970ریال پیش‌بینی کرده است.

pic4

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که لیزینگ غدیر در این گروه چهارم شد. سرمایه «ولغدر» معادل ۳۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۷ریال پیش‌بینی کرده است.

pic۵

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کالسیمین به دست آورد. کابل البرز در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «بالبر» برابر 114میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 109ریال پیش‌بینی کرده است.

pic6

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. هپکو جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «تپکو» با سرمایه‌ای برابر ۳۹۷میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۸۷ رقم ۴۰۹ریال در نظر گرفته است.

pic۷

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سالمین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. مپنا دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «رمپنا» مبلغ ۳۷۴ریال و سرمایه آن معادل ۷هزار و ۹۵۰میلیارد ریال است.

pic۸

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته نورد و لوله اهواز به دست آورد. شهد خوی در جایگاه دوم ایستاد. «قشهد» با سرمایه 33میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 85ریال پیش‌بینی کرده است.

pic9

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» در سال‌جاری ۷۴۸ریال و سرمایه آن برابر ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال است.

pic۱۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری غدیر در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «وغدیر» با سرمایه 6هزار و 75میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 461ریال پیش‌بینی کرده است.

pic11

بیشترین سهام معامله شده
حق‌تقدم فولاد خراسان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه چهارم شد. سرمایه «خصدرا» برابر یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۶ریال پیش‌بینی کرده است.

pic۱۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کالسیمین به دست آورد. تکنوتار در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «رتکو» برابر ده میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1816ریال پیش‌بینی کرده است.

pic13

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه ۱۰۵میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۸۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

pic۱۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم بهنوش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که نیروی زنگان در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «شزنگ» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۸ میلیارد ریال است.

pic۱۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم مالی و اعتباری سینا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند تربت جام در رده سوم این گروه ایستاد. «قجام» با سرمایه‌ای معادل 26میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ 88ریال پیش‌بینی کرده است.

pic16

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۱۵۹۱ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

pic۱۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه 880میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر 2673ریال پیش‌بینی کرده است.

pic18

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه سوم شد. سرمایه «خودرو» معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

pic۱۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کالسیمین به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 206ریال پیش‌بینی کرده است.

pic20

کمترین نسبت P/E
بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شکر شاهرود جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «قشکر» با سرمایه‌ای برابر ۲۸میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

pic21