روزانه
بیشترین درصد افزایش
نیروکلر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کنتورسازی در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «آکنتور» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰۵میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
سیمان هرمزگان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. فرآوری مواد معدنی در رده سوم این گروه ایستاد. «فرآور» با سرمایه‌ای معادل ۴۸میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۶۵۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۷۴۸ریال و سرمایه آن معادل ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده دوم این گروه ایستاد. «وامید» با سرمایه‌ای معادل ۴هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دوم شد. سرمایه «وپارس» معادل ۷هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کالسیمین به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «وبهمن» برابر دوهزار و ۲۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. هپکو جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «تپکو» با سرمایه‌ای برابر ۳۹۷میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۴۰۹ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سالمین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. خوراک دام پارس دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غدام» مبلغ 970ریال و سرمایه آن معادل 20میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته نورد و لوله اهواز به دست آورد. سیمان هرمزگان در جایگاه ششم ایستاد. «سهرمز» با سرمایه 135میلیارد و 500میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 3065ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» در سال‌جاری 2673ریال و سرمایه آن برابر 880 میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. سیمان مازندران در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «سمازن» با سرمایه ۲۷۳میلیارد و ۹۹۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه نهم شد. سرمایه «وکار» برابر دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کالسیمین به دست آورد. قند مرودشت در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «قمرو» برابر ۲۳میلیارد و ۷۰میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. توکا فولاد جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «وتوکا» با سرمایه ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۴۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم بهنوش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که چینی ایران در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «کچینی» سود هر سهم خود را مبلغ 709ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 167میلیارد و 29میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم مالی و اعتباری سینا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. پتروشیمی آبادان در رده نهم این گروه ایستاد. «شپترو» با سرمایه‌ای معادل 160میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 875ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران خودرو در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خودرو» در سال مالی 87 مبلغ 518ریال و سرمایه آن معادل 6هزار و 300میلیارد ریال است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. آهنگری تراکتورسازی در رده دهم این گروه ایستاد. «خاهن» با سرمایه 64میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 892ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه دهم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک‌هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 86ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کالسیمین به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر 60میلیارد و 292میلیون ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 37ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر 552میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس