روزانه
بیشترین درصد افزایش
خوراک دام‌پارس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که شیشه همدان در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «کهمدا» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
قند هگمتان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان کرمان در رده چهارم این گروه ایستاد. «سکرما» با سرمایه‌ای معادل ۲۲۰میلیارد و ۳۲۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز پالایش نفت اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خزامیا» مبلغ ۱۰۸۳ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. سایپا در رده نهم این گروه ایستاد. «خساپا» با سرمایه‌ای معادل ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۷۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه سوم شد. سرمایه «وغدیر» معادل ۶هزار و ۷۵میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کالسیمین به دست آورد. شهد ایران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر ۱۲۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم بهنوش جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. حمل‌و‌نقل توکا پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «حتوکا» مبلغ 410ریال و سرمایه آن معادل 51میلیارد و 537میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم مالی و اعتباری سینا به دست آورد. سموم علف‌کش در جایگاه سوم ایستاد. «شسم» با سرمایه ده میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ 793ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
زامیاد جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» در سال‌جاری 1591ریال و سرمایه آن برابر دو هزار میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «کگل» با سرمایه 880میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2.673ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه پنجم شد. سرمایه «وکار» برابر دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 590ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کالسیمین به دست آورد. نوش مازندران در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «غنوش» برابر 50میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 130ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 829ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم بهنوش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سرمایه‌گذاری نیرو در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «ونیرو» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۴۰میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم مالی و اعتباری سینا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند تربت‌جام در رده سوم این گروه ایستاد. «قجام» با سرمایه‌ای معادل ۲۶میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فجر» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۲۰۲ریال و سرمایه آن معادل ۴۲۹میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه در رده دوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۸۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه سوم شد. سرمایه «خودرو» معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کالسیمین به دست آورد. جام دارو با سرمایه‌ای برابر ۲۰میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شکر شاهرود جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «قشکر» با سرمایه‌ای برابر ۲۸میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس