روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم دشت مرغاب در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سرماآفرین در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «لسرما» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۴میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم مالی و اعتباری سینا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سرمایه‌گذاری غدیر در رده سوم این گروه ایستاد. «وغدیر» با سرمایه‌ای معادل ۶هزارو ۷۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری غدیر جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۷۴۸ریال و سرمایه آن معادل ۱۰هزارو ۴۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. سیمان مازندران در رده دوم این گروه ایستاد. «سمازن» با سرمایه‌ای معادل ۲۷۳میلیاردو ۹۹۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۸۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملی در این گروه دوم شد. سرمایه «ونیکی» معادل دوهزارو ۹۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را روز گذشته کالسیمین به دست آورد. سیمان داراب در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «ساراب» برابر ۲۴۹میلیاردو ۶۰۶میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۴۷ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. توکا فولاد جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «وتوکا» با سرمایه‌ای برابر ۲۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۵۴۹ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم بهنوش جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. لعابیران دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شلعاب» مبلغ 914ریال و سرمایه آن معادل 35میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم مالی و اعتباری سینا به دست آورد. سموم علف‌کش در جایگاه سوم ایستاد. «شسم» با سرمایه ده میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ 793ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
زامیاد جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری امید در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وامید» در سال‌جاری 611ریال و سرمایه آن برابر 4هزار میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر آهنگری تراکتورسازی به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «ونوین» با سرمایه دو هزار و 500 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 601 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که آهنگری تراکتورسازی در این گروه سوم شد. سرمایه «خاهن» برابر 64میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 892ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کالسیمین به دست آورد. ایران‌گچ در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «کایگچ» برابر 15میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 301ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. آذریت جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «ساذری» با سرمایه شش میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 5674ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم بهنوش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که پارس سوئیچ در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «بسویچ» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۷۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۹۰میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم مالی و اعتباری سینا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. گلوکوزان در رده ششم این گروه ایستاد. «غگل» با سرمایه‌ای معادل ۳۸میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادر ملو در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۷مبلغ ۱۵۹۱ریال و سرمایه آن معادل دوهزارمیلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. گل گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «گگل» با سرمایه ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۲۶۷۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه سوم شد. سرمایه «خودرو» معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیاردریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کالسیمین به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر یکصدمیلیاردریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۲۰۰میلیاردریال، سود هر سهم خود را در رقم ۱۰۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس