روزانه
بیشترین درصد افزایش
پارس سرام در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سایپا آذین در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «خاذین» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یکصدمیلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
گلوکوزان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. نیروی زنگان در رده هفتم این گروه ایستاد. «شزنگ» با سرمایه‌ای معادل ۲۸میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بوعلی در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبوعلی» مبلغ ۱۵۹ریال و سرمایه آن معادل ۸۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده دوم این گروه ایستاد. «وامید» با سرمایه‌ای معادل ۴هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که البرز دارو در این گروه هشتم شد. سرمایه «دالبر» معادل ۴۸میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کالسیمین به دست آورد. تکنوتار در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه‌ای برابر ۷۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۲۵۳ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
چینی ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. پارس‌سوئیچ سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بسوئیچ» مبلغ 576ریال و سرمایه آن معادل 90میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته گلوکوزان به دست آورد. پاکسان در جایگاه سوم ایستاد. «شپاکسا» با سرمایه 135میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 582ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو دیزل در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خاور» در سال‌جاری 602ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 600میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «فخوز» با سرمایه دوهزار و 192میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1255ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه دوم شد. سرمایه «خودرو» برابر 6هزار و 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 518ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کالسیمین به دست آورد. جوش و اکسیژن در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «فجوش» برابر ده‌میلیارد و 350میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 113ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مس ایران جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «فملی» با سرمایه 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1448ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سرمایه‌گذاری نیرو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که باما در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کاما» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۹میلیاردو ۵۳۶میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
قند تربت‌جام صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. گلوکوزان در رده دوم این گروه ایستاد. «غگل» با سرمایه‌ای معادل ۳۸میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فجر» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۲۰۲ریال و سرمایه آن معادل ۴۲۹میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. چادرملو در رده سوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۱۵۹۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه نهم شد. سرمایه «ومعادن» معادل یک‌هزارو ۸۹۳میلیاردو ۳۷۵میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۷۷۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کالسیمین به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر یک‌صدمیلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. بسته‌بندی ایران جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «فبیرا» با سرمایه‌ای برابر ۴۵میلیاردو ۲۲۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم ۲۱۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس