روزانه
بیشترین درصد افزایش
پتروشیمی خارک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که موتوژن در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «بموتو» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۲۶میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
بین‌المللی پارس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان هگمتان در رده دوم این گروه ایستاد. «سهگمت» با سرمایه‌ای معادل ۵۰۲میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» مبلغ ۱۵۹۱ریال و سرمایه آن معادل دوهزارمیلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده سوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۶۷۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه سوم شد. سرمایه «فملی» معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته سرمایه‌گذاری توسعه‌ ملی به دست آورد. کابل‌سازی ایران در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «بایکا» برابر ۳۷میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. توسعه صنایع بهشهر جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد «وبشهر» با سرمایه‌ای برابر دوهزار و ۱۶۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۵۰۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
چینی ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. نگین طبس هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کطبس» مبلغ 1324ریال و سرمایه آن معادل 30میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته بین‌المللی پارس به دست آورد. نصیر ماشین در جایگاه نهم ایستاد. «خنصیر» با سرمایه 20میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 710ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی خارک در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شخارک» در سال‌جاری 3516ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «وامید» با سرمایه 4هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 611ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه دوم شد. سرمایه «خودرو» برابر 6هزارو 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 518ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کالسیمین به دست آورد. جوش و اکسیژن در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «فجوش» برابر ده‌ میلیاردو350میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 113ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سرمایه‌گذاری نیرو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که نیروی زنگان در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «شزنگ» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۸میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
قند تربت جام صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. پتروشیمی آبادان در رده دوم این گروه ایستاد. «شپترو» با سرمایه‌ای معادل ۱۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۷۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۷۴۸ریال و سرمایه آن معادل ۱۰هزار و ۴۰۰ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. پالایش نفت اصفهان در رده دوم این گروه ایستاد. «شپنا» با سرمایه ۴ هزار و ۱۶۲میلیاردو ۲۵۸میلیون ریال سود هر سهم خود را برابر ۱۶۰۷ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه نهم شد. سرمایه «ومعادن» معادل یک‌هزار و ۸۹۳میلیارد و ۳۷۵میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۸۱۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کالسیمین به دست آورد. ایران گچ با سرمایه‌ای برابر ۱۵میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۸۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس