روزانه بیشترین درصد افزایش
سرمایه‌گذاری ساختمان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که پارس سوئیچ در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «بسویچ» سود هر سهم خود را مبلغ 576ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 90میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
سخت‌ آژند صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان تهران در رده هفتم این گروه ایستاد. «ستران» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزارو 312میلیاردو 492میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 579ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. هپکو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «تپکو» مبلغ 409ریال و سرمایه آن معادل 397میلیاردو 800میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. داروسازی روزدارو در رده دوم این گروه ایستاد. «دروز» با سرمایه‌ای معادل 77میلیاردو 760میلیون ریال، سود هر سهم خود را 674ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که توسعه صنایع بهشهر در این گروه سوم شد. سرمایه «وبشهر» معادل دوهزارو 160میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ 500ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران گچ به دست آورد. کابل البرز در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «بالبر» برابر 114میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 109ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. آذریت جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «ساذری» با سرمایه‌ای برابر شش‌میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی 87 رقم 5674ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
پمپ‌سازی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. بهنوش پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غبهنوش» مبلغ ۱۸۱۶ریال و سرمایه آن معادل ۸۲میلیارد و ۳۰۴میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته مپنا به دست آورد. سرمایه‌گذاری امید در جایگاه سوم ایستاد. «وامید» با سرمایه ۴هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» در سال‌جاری ۲۶۷۳ریال و سرمایه آن برابر ۸۸۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مپنا به خود اختصاص داد. تراکتورسازی در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «تایرا» با سرمایه ۹۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه دوم شد. سرمایه «خودرو» برابر ۶هزارو ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سازه پویش در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «خپویش» برابر ۲۵میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۱۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سپنتا جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «فپنتا» با سرمایه ۵۴میلیارد و ۱۷۲میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۶۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سرمایه‌گذاری نیرو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که باما در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کاما» سود هر سهم خود را مبلغ 469ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 79میلیارد و 536میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
قند تربت جام صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. کاغذ سازی کاوه در رده دهم این گروه ایستاد. «چکاوه» با سرمایه‌ای معادل 25میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1751ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی 87 مبلغ 748ریال و سرمایه آن معادل 10هزار و 400میلیارد ریال است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مپنا به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده نهم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 3516ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه چهارم شد. سرمایه «وپارس» معادل 7هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 439ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 206ریال یش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فرومولیبدن کرمان جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «فروم» با سرمایه‌ای برابر 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 361ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس