روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه معادن روی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گالوانیزه سپاهان در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «فجر» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۲۹میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
قند تربت‌جام صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. گل‌گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۸۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۷۴۸ریال و سرمایه آن معادل ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن و فلزات به خود اختصاص داد. چادرملو در رده دوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۵۹۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه دوم شد. سرمایه «ومعادن» معادل یک‌هزار و ۸۹۳میلیارد و ۳۷۵میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۸۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته قند مرودشت به دست آورد. نوش مازندران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «غنوش» برابر ۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. توکافولاد جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «وتوکا» با سرمایه‌ای برابر ۲۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۵۴۹ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه معادن روی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. تایدواتر سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «حتاید» مبلغ 1591ریال و سرمایه آن معادل 216میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته قند تربت‌جام به دست آورد. لعابیران در جایگاه هشتم ایستاد. «شلعاب» با سرمایه 35میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 914ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه صنایع بهشهر در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبشهر» در سال‌جاری 500ریال و سرمایه آن برابر دوهزار و 160میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر توسعه معادن روی به خود اختصاص داد. داروسازی کوثر در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «دکوثر» با سرمایه 90میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1190ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
توسعه معادن روی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که توسعه صنعتی در این گروه دهم شد. سرمایه «وتوصا» برابر 755 میلیارد و 40میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 180ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سیمان ایلام در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «سیلام» برابر 259میلیارد و 901میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 480ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 829ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
بسته‌بندی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کارتن ایران در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «چکارن» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶۰میلیاردو ۷۵۰میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
قند تربت‌جام صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قطعات فولادی در رده سوم این گروه ایستاد. «ختوقا» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فولاد» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۸۴۸ ریال و سرمایه آن معادل ۱۵هزارو ۸۰۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد.ایران ترانسفو در رده سوم این گروه ایستاد. «بترانس» با سرمایه ۳۰۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۱۳۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مالی و اعتباری سینا در این گروه نهم شد. سرمایه «وسینا» معادل یک‌هزارو ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۲۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. قند قزوین با سرمایه‌ای برابر ۴۳میلیاردو ۶۵۰میلیون ریال در جایگاه ششم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مس ایران جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «فملی» با سرمایه‌ای برابر ۵هزارو ۷۸۹میلیاردو ۶۴۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۱۴۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس