روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم فولاد خراسان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که شیشه قزوین در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کقزوی» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۸۴میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حمل‌و‌نقل توکا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سایپا آذین در رده چهارم این گروه ایستاد. «خاذین» با سرمایه‌ای معادل یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کشتیرانی در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «حکشتی» مبلغ ۵۱۰ریال و سرمایه آن معادل ۵هزارمیلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری توس گستر به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری بانک ملی در رده دوم این گروه ایستاد. «و بانک» با سرمایه‌ای معادل سه‌هزار و ۲۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری توس گستر دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه سوم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۸۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته سرمایه‌گذاری توسعه ملی به دست آورد. توسعه معادن روی در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کروی» برابر یک‌هزار و ۹۷میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد، «خساپا» با سرمایه‌ای برابر ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷رقم ۷۴۸ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
ایران ترانسفو جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. جوشکاب یزد سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بکاب» مبلغ 1426ریال و سرمایه آن معادل 15میلیارد و 400میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته جوش و اکسیژن به دست آورد. معادن بافق در جایگاه دهم ایستاد. «کبافق» با سرمایه 10میلیارد و 125میلیون ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ 3279ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کالسیمین در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فاسمین» در سال‌جاری 617ریال و سرمایه آن برابر 195میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری توس‌گستر به خود اختصاص داد. تراکتورسازی در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «تایرا» با سرمایه 900میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 600ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری توس‌گستر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه هشتم شد. سرمایه «وپارس» برابر 7هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 439ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل‌سازی ایران به دست آورد. قند مرودشت در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «قمرو» برابر 23میلیارد و 70میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 34ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شکر شاهرود جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «قشکر» با سرمایه 28میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 561ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش بسته‌بندی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که نصیر ماشین در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «خنصیر» سود هر سهم خود را مبلغ 710ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 20میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
قند مرودشت صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. پتروشیمی خارک در رده سوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 3407ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران خودرو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خودرو» در سال مالی 87 مبلغ 518ریال و سرمایه آن معادل 6هزار و 300میلیارد ریال است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده هفتم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه دوهزار و 500میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر 601ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
کشتیرانی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا دیزل در این گروه هفتم شد. سرمایه «خکاوه» معادل 600میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 108ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. بسته‌بندی ایران با سرمایه‌ای برابر 45 میلیارد و 225میلیون ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 141ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مس شهید باهنر جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «فباهنر» با سرمایه‌ای برابر 450میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 387ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس