روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم موتوژن در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که تکین‌کو در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «رتکو» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۶۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ده میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم فولاد خراسان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. نگین طبس در رده چهارم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس خودرو در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» مبلغ ۶۰۱ریال و سرمایه آن معادل دو هزارمیلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز تایدواتر به خود اختصاص داد. ایران خودرو در رده هشتم این گروه ایستاد. «خودرو» با سرمایه‌ای معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه دوم شد. سرمایه «خساپا» معادل ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۷۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. سیمان شاهرود در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «سرود» برابر ۳۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۴۴ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس خزر جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «لخزر» با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۷۵۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
ایران‌ترانسفو جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. آلومتک هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فالوم» مبلغ 1562ریال و سرمایه آن معادل 50میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم موتوژن به دست آورد. سایپا آذین در جایگاه دهم ایستاد. «خاذین» با سرمایه یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 441ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه صنعتی در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وتوصا» در سال‌جاری 180ریال و سرمایه آن برابر 755میلیارد و 40میلیون ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «کگل» با سرمایه 880میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2853ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
ایران‌خودرو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه چهارم شد. سرمایه «تایرا» برابر 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 600ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل‌سازی ایران به دست آورد. پلاستیک شاهین در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «پشاهن» برابر 60میلیارد و 292میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 37ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مس شهید باهنر جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «فباهنر» با سرمایه ۴۵۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۳۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
بسته‌بندی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که نصیرماشین در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «خنصیر» سود هر سهم خود را مبلغ 710ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 20میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
قند مرودشت صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سموم علف‌کش در رده دهم این گروه ایستاد. «شسم» با سرمایه‌ای معادل ده میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 546ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک اقتصاد نوین در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «ونوین» در سال مالی 87 مبلغ 601ریال و سرمایه آن معادل دو هزارو 500میلیارد ریال است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. کشتیرانی در رده دوم این گروه ایستاد. «حکشتی» با سرمایه 5هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر 510ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
کشتیرانی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه چهارم شد. سرمایه «وپارس» معادل 7هزارو 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 439ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر یک‌صد میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 206ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سپنتا جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «فپنتا» با سرمایه‌ای برابر 54میلیارد و172میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 611ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس