روزانه
بیشترین درصد افزایش
آلومتک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که ایران خودرو در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «خودرو» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
موتوژن صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. الکتریک شرق در رده دوم این گروه ایستاد. «خشرق» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز حق تقدم رایان سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۷۴۸ریال و سرمایه آن معادل ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری توس‌گستر به خود اختصاص داد. تراکتورسازی در رده نهم این گروه ایستاد. «تایرا» با سرمایه‌ای معادل ۹۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم رایان سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصدمیلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شکر شاهرود جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد «قشکر» با سرمایه‌ای برابر ۲۸میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۵۶۱ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
بسته‌بندی ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. کالسیمین هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فاسمین» مبلغ 617ریال و سرمایه آن معادل 195میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته موتوژن به دست آورد. پارس شهاب در جایگاه سوم ایستاد. «بشهاب» با سرمایه 54میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 957ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» در سال‌جاری 601ریال و سرمایه آن برابر دو هزار میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «کگل» با سرمایه 880میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2853ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وپارس» برابر 7هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 439ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. سیمان بجنورد در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «سبجنو» برابر 392میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 397ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سپنتا جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «فپنتا» با سرمایه 54میلیارد و 172میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 611ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
بسته‌بندی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که گرجی در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «غگرجی» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ده میلیارد‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
قند مرودشت صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند لرستان در رده دوم این گروه ایستاد. «قلرست» با سرمایه‌ای معادل ۲۴میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک اقتصاد نوین در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «ونوین» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۶۰۱ریال و سرمایه آن معادل دو هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد.کشتیرانی در رده سوم این گروه ایستاد. «حکشتی» با سرمایه ۵هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۵۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا دیزل در این گروه هشتم شد. سرمایه «خکاوه» معادل ۶۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. لامیران با سرمایه‌ای برابر ۳۰میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ماشین‌آلات تراکتورسازی جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «تراک» با سرمایه‌ای برابر ۱۷میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۸۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس