آمار مربوط به معاملات روز چهار‌شنبه 13 آذر است.

روزانه
بیشترین درصد افزایش
آهنگری تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که پگاه اصفهان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غشصفا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۸۴میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
قند مرودشت صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان هگمتان در رده چهارم این گروه ایستاد. «سهگمت» با سرمایه‌ای معادل ۵۰۲میلیاردو ۹۰۱میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را کربن ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «شکربن» معادل ۲۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری رنا در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ورنا» مبلغ ۴۵۰ریال و سرمایه آن معادل یک هزارو ۶۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. تراکتورسازی در رده سوم این گروه ایستاد. «تایرا» با سرمایه‌ای معادل ۹۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه سوم شد. سرمایه «خساپا» معادل ۱۰هزارو ۴۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۷۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یک‌صد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فرومولیبدن کرمان جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد «فروم» با سرمایه‌ای برابر ۵۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۳۶۱ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم رایان سایپا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. نصیر ماشین سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خنصیر» مبلغ 710ریال و سرمایه آن معادل 20میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته قند مرودشت به دست آورد. باما در جایگاه سوم ایستاد. «کاما» با سرمایه 79میلیارد و 536میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 511ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «و پارس» معادل 7هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 439ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال‌جاری 518ریال و سرمایه آن برابر 6هزار و 300میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. کشتیرانی در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «حکشتی» با سرمایه 5هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 510ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
کشتیرانی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه سوم شد. سرمایه «فولاد» برابر 15هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 848ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل‌سازی ایران به دست آورد. سیمان بجنورد در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «سبجنو» برابر 392میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 397ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
بهپاک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که پاکسان در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «شپاک» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۶۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۳۵میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
قند مرودشت صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند لرستان در رده دوم این گروه ایستاد. «قلرست» با سرمایه‌ای معادل ۲۴میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را مالی‌واعتباری سینا به خود اختصاص داد. سرمایه «وسینا» برابر یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۸۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ماشین‌سازی اراک در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فاراک» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۴۶ریال و سرمایه آن معادل ۵۴۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده نهم این گروه ایستاد. «فخوز» با سرمایه دوهزار و ۱۹۲میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۱۸۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپادیزل در این گروه هفتم شد. سرمایه «خکاوه» معادل ۶۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. قند مرودشت با سرمایه‌ای برابر ۲۳میلیارد و ۷۰میلیون ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خزر جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «لخزر» با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۷۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس