روزانه
بیشترین درصد افزایش
دوده صنعتی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که نصیر ماشین در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «خنصیر» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۱۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
باما صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. پتروشیمی خارک در رده چهارم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۰۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
ساختمان اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» معادل ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۷۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» مبلغ ۴۳۹ریال و سرمایه آن معادل ۷هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سایپا دیزل به خود اختصاص داد. تایدواتر در رده دوم این گروه ایستاد. «حتاید» با سرمایه‌ای معادل ۲۱۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۸۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیزل دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان سپاهان در این گروه پنجم شد. سرمایه «سپاها» معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۷۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. نوش مازندران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «غنوش» برابر ۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم رایان سایپا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. معدنی دماوند چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کدما» مبلغ 275ریال و سرمایه آن معادل ده میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته باما به دست آورد. کابل‌سازی ایران در جایگاه چهارم ایستاد. «بایکا» با سرمایه 37میلیاردو 800میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ هفت ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را ساختمان اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ثاصفا» معادل 160میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 199ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران ترانسفو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «بترانس» در سال‌جاری 1353ریال و سرمایه آن برابر 300میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر کشتیرانی به خود اختصاص داد. پتروشیمی فن‌آوران در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «شفن» با سرمایه 950میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1535ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
کشتیرانی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه ششم شد. سرمایه «تایرا» برابر 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 600ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل‌سازی ایران به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «وبهمن» برابر دو هزارو 200میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 100ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لیزینگ صنعت و معدن جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «ولصنم» با سرمایه 400میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 411ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
بهپاک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کاشی سعدی در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کسعدی» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۹۸ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۹۸میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
قندلرستان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. کالسیمین در رده چهارم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه‌ای معادل ۱۹۵ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. سرمایه «فولاد» برابر ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۴۸ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مخابرات در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «اخابر» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۲۳ریال و سرمایه آن معادل ۴۵هزار و ۸۷۳میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. کشتیرانی در رده دوم این گروه ایستاد. «حکشتی» با سرمایه ۵هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۵۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا دیزل در این گروه هفتم شد. سرمایه «خکاوه» معادل ۶۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. شهدایران با سرمایه‌ای برابر ۱۲۵میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شکر شاهرود جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «قشکر» با سرمایه‌ای برابر ۲۸ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس