مشهد

هفته گذشته در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۱۸میلیون سهم به ارزش ۳۴میلیارد ریال مبادله شد که ۴۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

کرمانشاه

در هفته منتهی به ۶ آذرماه در بورس منطقه‌ای کرمانشاه تعداد ۸۸۵هزار سهم و حق‌تقدم به ارزش ۱۵۱۰میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت که نسبت به هفته قبل از لحاظ حجم ۶۵درصد کاهش و از لحاظ ارزش ۷۰درصد کاهش داشت. همچنین از این میزان معادلات ۴۷درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود. بیشترین ارزش معاملات مربوط به شرکت‌های تراکتورسازی ایران، بانک پارسیان و فولاد مبارکه بوده است.

زنجان

بورس زنجان در هفته گذشته شاهد دادوستد ۳میلیون و ۱۷۳هزار و ۲۷۶سهم (متعلق به ۷۷شرکت) به ارزش بیش از ۵میلیارد و ۹۶۸میلیون ریال بود که نسبت به هفته گذشته ۶۵درصد کاهش داشت.در این هفته از کل معاملات انجام‌شده در بورس زنجان، ۵۵درصد به خرید و ۴۵درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

قزوین

در تالار بورس استان قزوین طی هفته منتهی به ۶ آذرماه تعداد ۳میلیون و ۹هزار و ۳۰۶سهم به ارزش ۵میلیارد و ۵۶۹میلیون و ۷۹هزار ریال معامله شد. ۶۹درصد ارزش معاملات به خرید و ۳۱درصد به فروش اوراق بهادار اختصاص یافت. در این هفته بیش از ۳۰۰نفر سهام شرکت‌های مختلف را در تالار بورس قزوین خریداری کردند که بیشترین سهام خریداری شده مربوط به سه شرکت بانک پارسیان، آبگینه و مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران بود.