روزانه
بیشترین درصد افزایش
معدنی دماوند در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که دشت‌مرغاب در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غدشت» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۷۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم داروپخش صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. پتروشیمی خارک در رده دوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
حق‌تقدم معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» معادل ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۷۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز حق‌تقدم معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. جوشکاب یزد در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «بکاب» مبلغ ۱۴۲۶ریال و سرمایه آن معادل ۱۵میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز حق‌تقدم معادن و فلزات به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده دوم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه‌ای معادل ۷هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حق‌تقدم معادن و فلزات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری صنعت‌و‌معدن در این گروه چهارم شد. سرمایه «وصنعت» معادل یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سرمایه‌گذاری توسعه ملی در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «وتوسم» برابر سه هزار میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سپنتا جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «فپنتا» با سرمایه‌ای برابر ۵۴میلیارد و ۱۷۲میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۶۱۱ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
کاشی سعدی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. قطعات اتومبیل سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ختوقا» مبلغ 1130 ریال و سرمایه آن معادل 120میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته قند لرستان به دست آورد. صنعتی بهشهر در جایگاه چهارم ایستاد. «غبشهر» با سرمایه 330میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 722ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را نفت بهران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «شبهرن» معادل 180میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 3444ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک اقتصاد نوین در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ونوین» در سال‌جاری 601ریال و سرمایه آن برابر دوهزار و 500 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «وکار» با سرمایه دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 540ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ماشین‌سازی اراک در این گروه نهم شد. سرمایه «فاراک» برابر 540 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 46ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. کشت پیاذر در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «غاذر» برابر 5میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 284ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی خاور جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه 60میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 465ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کاشی سعدی در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کسعدی» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۹۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۹۸میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
قند لرستان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. مواد اولیه داروپخش در رده چهارم این گروه ایستاد. «دتماد» با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه «فولاد» برابر ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۴۸ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بوعلی در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وبوعلی» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۱۵۹ریال و سرمایه آن معادل ۸۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. پالایش نفت اصفهان در رده دوم این گروه ایستاد. «شپنا» با سرمایه ۴هزار و ۱۶۲میلیارد و ۲۵۸میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر ۱۶۰۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه ششم شد. سرمایه «خودرو» معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. لامیران با سرمایه‌ای برابر ۳۰میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شکر شاهرود جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «قشکر» با سرمایه‌ای برابر ۲۸میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس