روزانه
بیشترین درصد افزایش
گروه صنعتی بوتان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که فیبر ایران در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «چفیبر» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم تولی‌پرس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. پتروشیمی خارک در رده سوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
حق تقدم معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را آبگینه به خود اختصاص داد. سرمایه «کابگن» معادل ۹۳میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز حق تقدم معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۷۴۸ریال و سرمایه آن معادل ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز حق تقدم معادن و فلزات به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده دوم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه‌ای معادل ۷هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم معادن و فلزات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صنعتی نیرو محرکه در این گروه ششم شد. سرمایه «خمحرکه» معادل ۱۷۰میلیارد و یکصد‌میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۸۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. نوش‌مازندران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «غنوش» برابر ۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
کاشی سعدی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. دارویی لقمان پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دلقما» مبلغ 645ریال و سرمایه آن معادل 75میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته قند لرستان به دست آورد. سموم علف‌کش در جایگاه سوم ایستاد. «شسم» با سرمایه ده‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 546ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را نفت بهران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «شبهرن» معادل 180میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 3444ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ماشین‌سازی اراک در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فاراک» در سال‌جاری 46ریال و سرمایه آن برابر 540 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری بانک ملی در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «وبانک» با سرمایه سه‌هزار و 220میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 255ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه چهارم شد. سرمایه «ونوین» برابر دوهزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 601ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سیمان بجنورد در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «سبجنو» برابر 392میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 397ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. نورد و لوله اهواز جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «فاهواز» با سرمایه 120میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 500ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که لعابیران در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «شلعاب» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۱۴ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۵میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
قند لرستان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. کالسیمین در رده سوم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه‌ای معادل ۱۹۵ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را سرمایه‌گذاری بوعلی به خود اختصاص داد. سرمایه «وبوعلی» برابر ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۵۹ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. صدرا در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خصدرا» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۸۶ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه در رده دوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۸۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه ششم شد. سرمایه «خودرو» معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. ایران گچ با سرمایه‌ای برابر ۱۵میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاهش سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس خزر جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «لخزر» با سرمایه‌ای برابر یکصدمیلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۷۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس