بیشترین درصد افزایش هفتگی
لنت ترمز جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. پمپ‌سازی دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «تپمپی» مبلغ 679ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 40میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. حمل و نقل توکا در رده ششم این گروه ایستاد. «حتوکا» با سرمایه 51میلیارد و 537میلیون ریال، سود هر سهم خود را 410ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت نفت بهران به خود اختصاص داد. معدنی دماوند در رده هشتم این گروه ایستاد. «کدما» با سرمایه ده میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 275ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
گل گهر در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان اردبیل دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ساربیل» 2595ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 70میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را پارس خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» معادل دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 601ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت مخابرات به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری بانک ملی در رده نهم این گروه ایستاد. «وبانک» با سرمایه سه‌وهزار و 220میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 255ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» برابر رقم 15هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 848ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته ایران مرینوس به دست آورد. مخابرات در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «اخابر» معادل 45هزار و 873میلیارد و 655میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 23 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری حق تقدم معادن و فلزات به دست آورد. لوازم خانگی پارس در جایگاه سوم ایستاد. «لخانه» با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 228ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
کالسیمین در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که کربن ایران در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. «شکربن» سود هر سهم خود را 156 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 250میلیارد ریال است.

0

بیشترین کاهش قیمت
حق تقدم معادن فلزات هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. پاکسان دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شپاکسا» 861ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 135میلیارد ریال است.

1

ارزان‌ترین سهم
در هفته‌ای که گذشت ماشین‌سازی اراک ارزان‌ترین سهم بود. سرمایه‌گذاری پتروشیمی در جایگاه نهم این گروه ایستاد. «وپترو» با سرمایه یک‌هزار و 820میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 81ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه صنایع بهشهر در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبشهر» در سال‌جاری 500ریال و سرمایه آن بالغ بر دوهزار و 160میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
کمک فنر ایندامین سایپا هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که آبادگران در این گروه سوم شد. سرمایه «ثاباد» بالغ‌بر 150میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 260ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته کمک فنر ایندامین سایپا در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه هفتم این گروه را قطعات فولادی به خود اختصاص داد. «فنورد» با سرمایه 60میلیارد ریال سود هر سهم خود را 800ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
صنعتی نیرو محرکه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ماشین‌آلات تراکتورسازی جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «تراک» با سرمایه 17میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 5831ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس