روزانه
بیشترین درصد افزایش
گلتاش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که خاک چینی در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کخاک» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۸۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۵میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
لوازم خانگی پارس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. البرز دارو در رده پنجم این گروه ایستاد. «دالبر» با سرمایه‌ای معادل ۴۸میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۹۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را سرمایه‌گذاری رنا به خود اختصاص داد. سرمایه «ورنا» معادل یک هزارو ۶۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. جوشکاب یزد در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «بکاب» مبلغ ۱۴۲۶ریال و سرمایه آن معادل ۱۵میلیاردو ۴۰۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مخابرات به خود اختصاص داد. سایپا در رده ششم این گروه ایستاد. «خساپا» با سرمایه‌ای معادل ۱۰هزارو ۴۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۷۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران ترانسفو در این گروه دهم شد. سرمایه «بترانس» معادل ۳۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات به دست آورد. فیبر ایران در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «چفیبر» برابر ۱۵میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸۴ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز صنعتی نیرومحرکه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لاستیکی سهند جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «پسهند» با سرمایه‌ای برابر ۷۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۳۰۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
ایران ترانسفو جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. شیشه و گاز دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگاز» مبلغ 300ریال و سرمایه آن معادل 74میلیارد و 844میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم موتورسازان تراکتور به دست آورد. لوازم خانگی پارس در جایگاه دوم ایستاد. «لخانه» با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 228ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فخوز» معادل دو هزارو 192میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1821ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ماشین‌سازی اراک در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فاراک» در سال‌جاری 46ریال و سرمایه آن برابر 540میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. کشتیرانی در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «حکشتی» با سرمایه 5هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 510ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه دهم شد. سرمایه «تایرا» برابر 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 600ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یک‌صد میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 206ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
صنعتی نیرومحرکه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کنتورسازی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «آکنتور» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰۵میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
کالسیمین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. کربن ایران در رده پنجم این گروه ایستاد. «شکربن» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را مالی و اعتباری سینا به خود اختصاص داد. سرمایه «وسینا» برابر یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۸۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «و بهمن» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۱۰۴ریال و سرمایه آن معادل دوهزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد.سیمان صوفیان در رده ششم این گروه ایستاد. «سصوفی» با سرمایه ۳۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۷۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۸۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۶۰میلیارد و ۲۹۲میلیون ریال در جایگاه سوم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
صنعتی نیرومحرکه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس خزر جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «لخزر» با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم ۷۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس