روزانه
بیشترین درصد افزایش
حمل‌و‌نقل توکا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که فارسیت اهواز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «سفاسیت» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم موتورسازان تراکتور صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. فولاد کاویان در رده چهارم این گروه ایستاد. «فوکا» با سرمایه‌ای معادل یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را سرمایه‌گذاری رنا به خود اختصاص داد. سرمایه «ورنا» معادل یک هزار و ۶۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه صنایع بهشهر در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبشهر» مبلغ ۵۰۰ریال و سرمایه آن معادل دو هزار و ۱۶۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سایپا به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده سوم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه‌ای معادل ۷هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه سوم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۸۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. لامیران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فلامی» برابر ۳۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز صنعتی نیرومحرکه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۱۰۸ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. تولی پرس سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شتولی» مبلغ 641ریال و سرمایه آن معادل 150میلیارد است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته مواد اولیه داروپخش به دست آورد. گل‌گهر در جایگاه چهارم ایستاد. «کگل» با سرمایه 880میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2853ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مخابرات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «اخابر» معادل 45هزار و 873میلیارد و 655میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 23ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس خودرو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» در سال‌جاری 601ریال و سرمایه آن برابر دوهزارمیلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «فخور» با سرمایه دوهزار و 192میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1821ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بوعلی در این گروه پنجم شد. سرمایه «و بوعلی» برابر 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 159ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. سیمان بجنورد در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «سبجنو» برابر 392میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 397ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
صنعتی نیرومحرکه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1130ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که لعابیران در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «شلعاب» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۱۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۵میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
کالسیمین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. کربن ایران در رده پنجم این گروه ایستاد. «شکربن» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را کشتیرانی به خود اختصاص داد. سرمایه «حکشتی» برابر ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۱۰ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. صدرا در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خصدرا» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۸۶ریال و سرمایه آن معادل یک هزارو۵۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد.سیمان صوفیان در رده ششم این گروه ایستاد. «سصوفی» با سرمایه ۳۵۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۷۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه هفتم شد. سرمایه «خبهمن» معادل سه هزارو۳۵۵میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. نوش مازندران با سرمایه‌ای برابر ۵۰میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
صنعتی نیرومحرکه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس خزر جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «لخزر» با سرمایه‌ای برابر یک‌صدمیلیاردو ۸۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم ۷۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس