روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم داروسازی سبحان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که بین‌المللی پارس در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «شپارس» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۴۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
مواد اولیه داروپخش صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. موتوژن در رده سوم این گروه ایستاد. «بموتو» با سرمایه‌ای معادل ۲۲۶میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بوعلی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه پنجم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» معادل ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۷۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» مبلغ ۱۰۴ریال و سرمایه آن معادل دوهزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مخابرات به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه در رده دوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه‌ای معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۸۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که کاشی اصفهان در این گروه چهارم شد. سرمایه «کاصفا» معادل ۱۵۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات به دست آورد. تکنوتار در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۵۷۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
بهپاک جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کابل باختر چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «باختر» مبلغ 449ریال و سرمایه آن معادل سه میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته مواد اولیه داروپخش به دست آورد. شاهد در جایگاه نهم ایستاد. «ثشاهد» با سرمایه 721میلیاردو 600میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1090ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «شفن» معادل 950میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1535ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد خوزستان در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فخوز» در سال‌جاری 1821ریال و سرمایه آن برابر دو هزارو 192میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری غدیر در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «وغدیر» با سرمایه 6هزارو 75میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 539ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مالی و اعتباری سینا در این گروه دهم شد. سرمایه «دسینا» برابر یک هزارو 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 181ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. سیمان غرب در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «سغرب» برابر 187میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 310ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
صنعتی نیرومحرکه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس خزر جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «لخزر» با سرمایه یکصد میلیارد و 800میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 750ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کنتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که پاکسان در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «شپاکسا» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۶۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۳۵میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
کالسیمین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند هگمتان در رده سوم این گروه ایستاد. «قهگمت» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد و ۶۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را ایران ترانسفو به خود اختصاص داد. سرمایه «بترانس» برابر ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۳۵۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کشتیرانی در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «حکشتی» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۵۱۰ریال و سرمایه آن معادل ۵هزارمیلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. فولاد خراسان در رده دهم این گروه ایستاد. «فخاس» با سرمایه یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۵۶۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا دیزل در این گروه دوم شد. سرمایه «خکاوه» معادل ۶۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. شهد ایران با سرمایه‌ای برابر ۱۲۵میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
صنعتی نیرومحرکه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سموم علف‌کش جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «شسم» با سرمایه‌ای برابر ده‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۱۲۰۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس