بیشترین درصد افزایش هفتگی
گلتاش جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. فارسیت دورود ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سفارود» مبلغ 321 ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 80میلیارد و 640میلیون ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
کنتورسازی صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد.گلتاش در رده پنجم این گروه ایستاد. «شگل» با سرمایه 45میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1058ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت گلتاش به خود اختصاص داد. حمل‌و‌نقل پتروشیمی در رده دوم این گروه ایستاد. «حپترو» با سرمایه هشت میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 2638ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
گل‌گهر در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد.داروسازی زهراوی دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دزهراوی» 3485 ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 40 میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سرمایه «شفن» معادل 950میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 1535ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت مخابرات به خود اختصاص داد. پارس‌سرام در رده دهم این گروه ایستاد. «کسرام» با سرمایه 30 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 585ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» برابر رقم 15هزار و 800 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 848 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته مخابرات به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنعت نفت در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «ونفت» معادل 571میلیارد و 229میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 130ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری معدنی دماوند به دست آورد. ساختمان اصفهان در جایگاه هشتم ایستاد. «ثاصفا» با سرمایه 160میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 199ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
لوله و تجهیزات سدید در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که معدنی دماوند در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «کدما» سود هر سهم خود را 275ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 10میلیارد ریال است.

0

بیشترین کاهش قیمت
سیمان مازندران هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد.خوراک دام پارس دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غدام» 920 ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 20 میلیارد ریال است.

1

ارزان‌ترین سهم
در هفته‌ای که گذشت ماشین‌سازی اراک ارزان‌ترین سهم بود. سرمایه‌گذاری ملی در جایگاه دهم این گروه ایستاد.«ونیکی» با سرمایه دوهزار و 900 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 212 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. صدرا در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خصدرا» در سال‌جاری 86 ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و 500 میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
لنت ترمز هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که سیمان شمال در این گروه سوم شد. سرمایه «سشمال» بالغ‌بر 275میلیارد و 659میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 606ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته کیوان در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد.جایگاه دهم این گروه را قند نقش جهان به خود اختصاص داد.«قنقش» با سرمایه 35میلیارد ریال سود هر سهم خود را 1008ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
صنعتی نیرو محرکه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. نورد و لوله اهواز جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «فاهواز» با سرمایه 120میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 500ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس