روزانه
بیشترین درصد افزایش
گلتاش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که جوشکاب یزد در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «بکاب» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۲۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵میلیاردو ۴۰۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
قطعات فولادی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. فروسیلیس در رده سوم این گروه ایستاد. «فروس» با سرمایه‌ای معادل یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه نهم این گروه را لوله و تجهیزات سدید به خود اختصاص داد. سرمایه «فسدید» معادل ۹۷میلیاردو ۸۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. صدرا در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خصدرا» مبلغ ۸۶ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزارو ۵۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. مس ایران در رده نهم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه‌ای معادل ۵هزارو ۷۸۹میلیاردو ۶۴۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۱۴۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه دهم شد. سرمایه «خودرو» معادل ۶هزارو ۳۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات به دست آورد. مهندس فیروزا در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «تفیرو» برابر ۱۲میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران خودرودیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را درهفت روز جاری از آن خود کرد. گلتاش دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شگل» مبلغ 1058ریال و سرمایه آن معادل 45میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته لوله و تجهیزات سدید به دست آورد. سیمان هگمتان در جایگاه دوم ایستاد. «سهگمت» با سرمایه 502میلیارد و 900میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 431ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را بانک کارآفرین به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وکار» معادل دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 540ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» در سال‌جاری 819ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 893میلیارد و 375میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. پتروشیمی فن‌آوران در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «شفن» با سرمایه 950میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1535ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مس شهید باهنر در این گروه دهم شد. سرمایه «فباهنر» برابر 450میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 387ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات به دست آورد. سیمان بجنورد در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «سبجنو» برابر 392میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 397ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
صنعتی نیرومحرکه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کربن ایران جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «شکربن» با سرمایه 250میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 380ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کنتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که شیشه قزوین در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «کقزوی» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۸۴میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
لوله و تجهیزات سدید صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. باما در رده هشتم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۵۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» برابر ۷هزار و۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۴۳۹ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وبهمن» در سال مالی ۸۷مبلغ ۱۰۴ریال و سرمایه آن معادل دوهزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد.کشتیرانی در رده نهم این گروه ایستاد. «حکشتی» با سرمایه ۵هزارمیلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۵۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا دیزل در این گروه دوم شد. سرمایه «خکاوه» معادل ۶۰۰میلیاردریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. شهدایران با سرمایه‌ای برابر ۱۲۵میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
آبگینه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. صنعتی نیرومحرکه جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه‌ای برابر ۱۷۰میلیارد و یکصدمیلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم ۸۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس