روزانه
بیشترین درصد افزایش
سولیران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کابل‌های مخابراتی شهید قندی در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «بکام» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
فرآوری موادمعدنی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان هرمزگان در رده دوم این گروه ایستاد. «سهرمز» با سرمایه‌ای معادل ۱۳۵میلیارد و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۶۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دهم این گروه را نفت بهران به خود اختصاص داد. سرمایه «شبهرن» معادل ۱۸۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۴۴۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌‌‌خودرو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» مبلغ ۶۰۱ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. مس ایران در رده نهم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه‌ای معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۱۴۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان اصفهان در این گروه نهم شد. سرمایه «سصفها» معادل ۷۶ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۱۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «سخزر» برابر ۲۳۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۸۲۹ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سولیران دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فسلیر» مبلغ 625ریال و سرمایه آن معادل 24میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته فولاد مبارکه به دست آورد. پالایش نفت اصفهان در جایگاه دوم ایستاد. «شپنا» با سرمایه 4هزارو 162میلیاردو 258میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1607ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را بانک کارآفرین به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وکار» معادل دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 540ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» در سال‌جاری 748ریال و سرمایه آن برابر 10هزارو 400 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «وپارس» با سرمایه 7هزارو 500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 439ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه هشتم شد. سرمایه «وغدیر» برابر 6هزارو 75میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 539ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات به دست آورد. قند پارس در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «قپارس» برابر 31میلیاردو 997میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 73ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کنتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که مواد الیاف مصنوعی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شمواد» زیان هر سهم خود را مبلغ ۹۳ پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۴۳ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
فرآورده‌های نسوز صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. کشتیرانی در رده دوم این گروه ایستاد. «حکشتی» با سرمایه‌ای معادل ۵هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را صدرا به خود اختصاص داد. سرمایه «خصدرا» برابر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۶ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خودرو» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۵۱۸ریال و سرمایه آن معادل ۶هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. تراکتورسازی در رده هشتم این گروه ایستاد. «تایرا» با سرمایه ۹۰۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۶۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا دیزل در این گروه دوم شد. سرمایه «خکاوه» معادل ۶۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۰۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. سیمان مازندران با سرمایه‌ای برابر ۲۷۳ میلیارد و ۹۹۶ میلیون ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۷۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
آبگینه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لنت ترمز جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خلنت» با سرمایه‌ای برابر ۲۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۶۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس