روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که صنعتی آما در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فاما» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
بیشترین درصد کاهش روزانه رازک صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. نگین طبس در رده دوم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دهم این گروه را لعابیران به خود اختصاص داد. سرمایه «شلعاب» معادل ۳۵میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۹۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. صدرا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خصدرا» مبلغ ۸۶ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مخابرات به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده دوم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه‌ای معادل ۷هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه دهم شد. سرمایه «ونوین» معادل دوهزار و ۵۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات به دست آورد. سیمان غرب در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «سغرب» برابر ۱۸۷میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سپنتا جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد «فپنتا» با سرمایه‌ای برابر ۵۴میلیارد و ۱۷۲میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۶۱۱ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. گلتاش هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شگل» مبلغ 850ریال و سرمایه آن معادل 45میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته فولاد مبارکه اصفهان به دست آورد. سیمان تهران در جایگاه چهارم ایستاد. «ستران» با سرمایه یک هزار و 312میلیارد و 492میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 579ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را مالی و اعتباری سینا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وسینا» معادل یک هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 181ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک کارآفرین در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وکار» در سال‌جاری 540ریال و سرمایه آن برابر ده هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. گروه بهمن در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «خبهمن» با سرمایه سه هزار و 520میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 355ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه هشتم شد. سرمایه «وغدیر» برابر 6هزار و 75میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 539ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات به دست آورد. شهد ایران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر 125میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 58 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لیزینگ صنعت‌و‌معدن جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «ولصنم» با سرمایه 400میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 411ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کنتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که لبنیات کالبر در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «غالبر» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵ میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
فرآورده‌های نسوز صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. کارتن مشهد در رده نهم این گروه ایستاد. «چکارم» با سرمایه‌ای معادل ۱۵میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۹۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه «شپنا» برابر ۴هزار و ۱۶۲ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۶۰۷ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌‌خودرو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خودرو» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۵۱۸ریال و سرمایه آن معادل ۶هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد.تراکتورسازی در رده نهم این گروه ایستاد. «تایرا» با سرمایه ۹۰۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۶۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپادیزل در این گروه دوم شد. سرمایه «خکاوه» معادل ۶۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۰۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. ایران گچ با سرمایه‌ای برابر ۱۵میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
آبگینه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لنت ترمز جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خلنت» با سرمایه‌ای برابر ۲۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۶۶۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس