روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که شیمیایی سینا در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «شسینا» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۷۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۳میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
گروه صنعتی بوتان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. نگین طبس در رده دوم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
بانک اقتصاد نوین پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را مخابرات به خود اختصاص داد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۵هزار و ۸۷۳میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز بانک اقتصاد نوین جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۷۴۸ریال و سرمایه آن معادل ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک پارسیان به خود اختصاص داد. داروسازی زهراوی در رده دوم این گروه ایستاد. «دزهراوی» با سرمایه‌ای معادل ۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۴۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه سوم شد. سرمایه «خبهمن» معادل سه هزار و ۵۲۰ میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات به دست آورد. سیمان شاهرود در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «سرود» برابر ۳۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۴۱ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه‌ای برابر دو هزار میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۶۰۱ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
کنتورسازی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. گلتاش ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شگل» مبلغ 850ریال و سرمایه آن معادل 45 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته دوده صنعتی به دست آورد. صدرا در جایگاه دهم ایستاد. «خصدرا» با سرمایه یک‌هزار و 500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 86ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فولاد» معادل 15هزار و 800 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 848ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران ترانسفو در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «بترانس» در سال‌جاری 1353ریال و سرمایه آن برابر 300 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «وپارس» با سرمایه 7هزار و 500 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 439ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه هفتم شد. سرمایه «وکار» برابر دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 540 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات به دست آورد. ماشین‌سازی اراک در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «فاراک» برابر 540 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 46ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 570 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
مواد الیاف مصنوعی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که ملی سرب و روی در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «فسرب» زیان هر سهم خود را مبلغ ۵۱۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۹۲ میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
فرآورده‌های نسوز صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. باما در رده دهم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۵۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را کشتیرانی به خود اختصاص داد. سرمایه «حکشتی» برابر ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۱۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خودرو» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۵۱۸ریال و سرمایه آن معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. سیمان صوفیان در رده پنجم این گروه ایستاد. «سصوفی» با سرمایه ۳۵۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۶۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپادیزل در این گروه دوم شد. سرمایه «خکاوه» معادل ۶۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران‌مرینوس به دست آورد. سیمان مازندران با سرمایه‌ای برابر ۲۷۳میلیارد و ۹۹۶میلیون ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۷۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
آبگینه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. نورد و لوله اهواز جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «فاهواز» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس