بیشترین درصد افزایش هفتگی
کنتورسازی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. شیشه قزوین دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کقزوی» مبلغ ۳۴۰ریال و سرمایه آن بالغ‌بر ۸۴میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
مواد الیاف مصنوعی صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. کنتورسازی در رده دوم این گروه ایستاد. «آکنتور» با سرمایه ۱۰۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت کنتورسازی به خود اختصاص داد. ایران‌ترانسفو در رده دوم این گروه ایستاد. «بترانس» با سرمایه ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۱۳۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
سیمان اصفهان در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی خارک دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شخارک» ۳۷۱۱ریال و سرمایه آن بالغ‌بر یک هزار میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» معادل ۷هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت مخابرات به خود اختصاص داد. سیمان صوفیان در رده دوم این گروه ایستاد. «سصوفی» با سرمایه ۳۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپادیزل در این گروه دوم شد. سرمایه «خکاوه» برابر رقم ۶۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته مخابرات به دست آورد. سیمان بجنورد در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «سبجنو» معادل ۳۹۲میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را ۳۹۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری دوده صنعتی به دست آورد. سیمان کردستان در جایگاه نهم ایستاد. «سکرد» با سرمایه ۱۶۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۱۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه مخابراتی راه دور در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که ایران‌مرینوس در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «نمرینو» سود هر سهم خود را 22ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 65میلیارد ریال است.

0

بیشترین کاهش قیمت
کشتیرانی هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. دوده صنعتی سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شدوص» 501ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 60میلیارد ریال است.

1

ارزان‌ترین سهم
در هفته‌ای که گذشت ماشین‌سازی اراک ارزان‌ترین سهم بود. سرمایه‌گذاری بوعلی در جایگاه دوم این گروه ایستاد. «وبوعلی» با سرمایه 800میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 159ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» در سال‌جاری 748ریال و سرمایه آن بالغ بر 10هزار و 400میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
حق‌تقدم فنرسازی زر هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که کف در این گروه دهم شد. سرمایه «شکف» بالغ‌بر 250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 231ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته حمل‌و‌نقل پتروشیمی در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دهم این گروه را معدنی دماوند به خود اختصاص داد. «کدما» با سرمایه ده میلیارد ریال سود هر سهم خود را 400ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس