روزانه
بیشترین درصد افزایش
کنتورسازی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گلتاش در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «شگل» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۵میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
دوده صنعتی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. مگسال در رده دوم این گروه ایستاد. «زمگسا» با سرمایه‌ای معادل ۱۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دهم این گروه را جوشکاب یزد به خود اختصاص داد. سرمایه «بکاب» معادل ۱۵میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۴۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کنتورسازی در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «آکنتور» مبلغ ۵۸۸ریال و سرمایه آن معادل ۱۰۵میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مخابرات به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده دهم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۷۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه دهم شد. سرمایه «خودرو» معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات به دست آورد. شهد ایران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر ۱۲۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خساپا» با سرمایه‌ای برابر ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۷۴۸ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
کنتورسازی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. شیشه قزوین سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کقزوی» مبلغ 340ریال و سرمایه آن معادل 84میلیاردریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته دوده صنعتی به دست آورد. کشتیرانی در جایگاه دوم ایستاد. «حکشتی» با سرمایه 5هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 510ریال پیش‌بینی کرده‌است.

0

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را باما به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «کاما» معادل 79میلیارد و 536میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1354ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مس شهید باهنر در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فباهنر» در سال‌جاری 387ریال و سرمایه آن برابر 450میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. تراکتورسازی در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «تایرا» با سرمایه 900میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 600ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه سوم شد. سرمایه «خبهمن» برابر سه هزار و 520میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 355ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات به دست آورد. تکنوتار در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر 33میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 706ریال پیش‌بینی کرده‌است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لاستیکی سهند جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «پسهند» با سرمایه 70میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 300ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
مواد الیاف مصنوعی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که فنرسازی خاور در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «خفنر» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
مخابراتی راه دور صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. کیوان در رده دهم این گروه ایستاد. «غیوان» با سرمایه‌ای معادل ۱۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۷۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را صدرا به خود اختصاص داد. سرمایه «خصدرا» برابر یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۶ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک کارآفرین در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وکار» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۵۴۰ ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد.فولاد خراسان در رده نهم این گروه ایستاد. «فخاس» با سرمایه یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۵۶۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا دیزل در این گروه دوم شد. سرمایه «خکاوه» معادل ۶۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۰۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. نوش مازندران با سرمایه‌ای برابر 50 میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 130 ریال پیش‌بینی کرده است.
۳

کمترین نسبت P/E
آبگینه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لنت ترمز جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خلنت» با سرمایه‌ای برابر ۲۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۶۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس