روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که ایران ترانسفو در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «بترانس» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۵۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰۰میلیاردریال است.

بیشترین درصد کاهش
شیشه همدان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. فولاد خراسان در رده سوم این گروه ایستاد. «فخاس» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۶۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه پنجم این گروه را فرومولیبدن کرمان به خود اختصاص داد. سرمایه «فروم» معادل ۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مالی و اعتباری سینا در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وسینا» مبلغ ۱۸۱ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مخابرات به خود اختصاص داد. گروه بهمن در رده سوم این گروه ایستاد. «خبهمن» با سرمایه‌ای معادل سه‌هزار و ۵۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه چهارم شد. سرمایه «وکار» معادل دوهزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات به دست آورد. کابل باختر در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «باختر» برابر سه‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۷ریال پیش‌بینی کرده‌است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه‌ای برابر دوهزار میلیاردریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۶۰۱ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را درهفت روز جاری از آن خود کرد. نیروکلر دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شکلر» مبلغ 900ریال و سرمایه آن معادل 49میلیارد و 180میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته کشتیرانی به دست آورد. شیشه‌همدان در جایگاه دوم ایستاد. «کهمدا» با سرمایه 60میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 316ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خساپا» معادل 10هزار و 400میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 748ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مس شهید باهنر در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فباهنر» در سال‌جاری 387ریال و سرمایه آن برابر 450میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. سیمان صوفیان در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «سصوفی» با سرمایه 350میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 690ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که سایپا دیزل در این گروه دوم شد. سرمایه «خکاوه» برابر 600میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 108ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات به دست آورد. قند پیرانشهر در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «قپیرا» برابر 60میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 239ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
مواد الیاف مصنوعی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کنتورسازی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «آکنتور» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳۴ پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰۵میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
مخابراتی راه دور صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند اصفهان در رده دوم این گروه ایستاد. «قصفها» با سرمایه‌ای معادل ۲۴ میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۸۹۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را صدرا به خود اختصاص داد. سرمایه «خصدرا» برابر یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم میلیارد خود را معادل ۸۶ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کشتیرانی در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «حکشتی» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۵۱۰ ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد.مس ایران در رده دهم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه ۵هزار و ۷۸۹ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال سود هر سهم خود را برابر ۱۴۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه پنجم شد. سرمایه «تایرا» معادل ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۶۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. نوش مازندران با سرمایه‌ای برابر ۵۰میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
آبگینه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لاستیکی سهند جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «پسهند» با سرمایه‌ای برابر ۷۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۳۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس