روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم بانک پارسیان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کارتن ایران در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «چکارن» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۴۳‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶۰میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
داروسازی اکسیر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. تولی پرس در رده سوم این گروه ایستاد. «شتولی» با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۴۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
پالایش نفت اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» معادل دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۵۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز پالایش نفت اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خزامیا» مبلغ ۶۸۵ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده هفتم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۷۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه پنجم شد. سرمایه «خساپا» معادل ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۷۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات به دست آورد. شهد ایران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر ۱۲۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لیزینگ صنعت و معدن جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد «ولصنم» با سرمایه‌ای برابر ۴۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۴۳۲ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
رادیاتور ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. بهنوش دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غبهنوش» مبلغ 3633ریال و سرمایه آن معادل 41میلیارد و152میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته مواد الیاف مصنوعی به دست آورد. جام دارو در جایگاه چهارم ایستاد. «فجام» با سرمایه 20میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 84ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «شپنا» معادل 4هزارو 162میلیاردو 258میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1607ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال‌جاری 104ریال و سرمایه آن برابر دو هزارو 200میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. تایدواتر در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «حتاید» با سرمایه 216میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1882ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه نهم شد. سرمایه «فملی» برابر 5هزارو 789‌میلیاردو 645میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1413ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات به دست آورد. سیمان غرب در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «سغرب» برابر 187میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 310ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لاستیکی سهند جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «پسهند» با سرمایه 70میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 300ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
فیبرایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که فروسیلیس در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «فروس» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۲۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یکصد میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
مواد الیاف مصنوعی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. داروپخش در رده چهارم این گروه ایستاد. «وپخش» با سرمایه‌ای معادل ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۳۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را کشتیرانی به خود اختصاص داد. سرمایه «حکشتی» برابر ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۱۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وپارس» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۴۳۹ریال و سرمایه آن معادل هفت‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد.مخابرات در رده دوم این گروه ایستاد. «اخابر» با سرمایه ۴۵هزار و ۸۷۳میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال سود هر سهم خود را برابر ۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولادمبارکه در این گروه سوم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۹۰۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در سی روز اخیر مخابرات به دست آورد. بسته‌بندی پارس با سرمایه‌ای برابر ۳۰میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیاردریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس