روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم بانک پارسیان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که فیبر ایران در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «چفیبر» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸۴ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم لوله و تجهیزات سدید صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. پتروشیمی فن‌آوران در رده هشتم این گروه ایستاد. «شفن» با سرمایه‌ای معادل ۹۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را مخابرات به خود اختصاص داد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۵هزار و ۸۷۳میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری غدیر در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وغدیر» مبلغ ۵۳۹ریال و سرمایه آن معادل شش‌هزار و ۷۵میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد خراسان به خود اختصاص داد. تایدواتر خاورمیانه در رده ششم این گروه ایستاد. «حتاید» با سرمایه‌ای معادل ۲۱۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۸۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که شاهد در این گروه نهم شد. سرمایه «ثشاهد» معادل ۷۲۱میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات به دست آورد. شهدایران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر ۱۲۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی خاور جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه‌ای برابر ۶۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۴۶۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
معادن روی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را درهفت روز جاری از آن خود کرد. حمل‌و‌نقل پتروشیمی هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «حپترو» مبلغ 1650ریال و سرمایه آن معادل هشت میلیاردریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته کمباین‌سازی به دست آورد. نگین طبس در جایگاه پنجم ایستاد. «کطبس» با سرمایه 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1324ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «کچاد» معادل دو هزارمیلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1585ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خزامیا» در سال‌جاری 685ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزارو 200میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. مس ایران در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه 5هزارو 789میلیاردو 645میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1413ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد خوزستان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام شده معامله را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه هفتم شد. سرمایه «وپارس» برابر 7هزارو 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 439ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات به دست آورد. سیمان غرب در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «سغرب» برابر 187میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 310ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران خودرودیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لاستیکی پسهند جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «پسهند» با سرمایه 70میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 300ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان فارس و خوزستان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سرمایه‌گذاری رنا در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «ورنا» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم سرمایه‌گذاری بازنشستگی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. صدرا در رده هشتم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را سیمان کردستان به خود اختصاص داد. سرمایه «سکرد» برابر ۱۶۲میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۱۸۲ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خودرو» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۵۱۸ریال و سرمایه آن معادل شش هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد.گالوانیزه سپاهان در رده دهم این گروه ایستاد. «فجر» با سرمایه ۴۲۹میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۳۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گل‌گهر در این گروه دهم شد. سرمایه «کگل» معادل ۸۸۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۳۰۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر مخابرات ایران به دست آورد. کابل باختر با سرمایه‌ای برابر سه میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۱۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس