روزانه
بیشترین درصد افزایش
کیمیدارو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که شیشه و گاز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کگاز» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۴میلیاردو ۸۴۴میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم لوله و تجهیزات سدید صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. گلتاش در رده چهارم این گروه ایستاد. «شگل» با سرمایه‌ای معادل ۴۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه نهم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه «خزامیا» معادل یک هزارو ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مخابرات ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» مبلغ ۳۰۶۱ریال و سرمایه آن معادل ۸۸۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مخابرات ایران به خود اختصاص داد. تایدواتر در رده ششم این گروه ایستاد. «حتاید» با سرمایه‌ای معادل ۲۱۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۸۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری آذربایجان در این گروه نهم شد. سرمایه «وآذر» معادل ۵۴میلیاردو ۷۰۰میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات به دست آورد. کشتیرانی در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «حکشتی» برابر ۵هزارمیلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیاردریال پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۸۷ رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
فروسیلیس جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. داروسازی کوثر دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دکوثر» مبلغ 1272ریال و سرمایه آن معادل 90میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم لوله و تجهیزات سدید به دست آورد. فولاد خراسان در جایگاه دهم ایستاد. «فخاس» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 852ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فخوز» معادل دوهزار و 192میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1821ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مخابرات ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری غدیر در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وغدیر» در سال‌جاری 539ریال و سرمایه آن برابر 6هزار و 75 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. فولادمبارکه اصفهان در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «فولاد» با سرمایه 15هزار و 800میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 907ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که سیمان سپاهان در این گروه دهم شد. سرمایه «سپاها» برابر یک‌هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 573ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات ایران به دست آورد. شهد ایران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر 125میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 58ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس خزر جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «لخزر» با سرمایه یکصدمیلیارد و 800میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 750ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
گلتاش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که لبنیات پاک در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غپاک» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۷۷میلیارد و ۵۴۵میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سرمایه‌گذاری بازنشستگی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. باما در رده سوم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سیمان کردستان به خود اختصاص داد. سرمایه «سکرد» برابر ۱۶۲میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۱۸۲ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وپارس» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۴۳۹ریال و سرمایه آن معادل ۷هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد.گالوانیزه سپاهان در رده نهم این گروه ایستاد. «فجر» با سرمایه ۴۲۹میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۳۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه سوم شد. سرمایه «فملی» معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۴۱۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در سی روز اخیر مخابرات ایران به دست آورد. آرتاویل‌تایر با سرمایه‌ای برابر ۲۰۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لاستیکی سهند جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «پسهند» با سرمایه‌ای برابر ۷۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس