روزانه
بیشترین درصد افزایش
سرمایه‌گذاری توس‌گستر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کاغذسازی کاوه در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «چکاوه» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۵۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم لوله و تجهیزات سدید صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. بین‌المللی پارس در رده پنجم این گروه ایستاد. «شپارس» با سرمایه‌ای معادل ۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
کشتیرانی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هفتم این گروه را جوشکاب یزد به خود اختصاص داد. سرمایه «بکاب» معادل ۱۵میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۴۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز کشتیرانی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» مبلغ ۱۲۶۴ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز کشتیرانی به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده سوم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه‌ای معادل هفت هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد خراسان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که کشتیرانی در این گروه چهارم شد. سرمایه «حکشتی» معادل ۵هزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات ایران به دست آورد. سیمان شاهرود در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «سرود» برابر ۳۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۴۱ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لنت ترمز جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد «خلنت» با سرمایه‌ای برابر ۲۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۶۶۹ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
فروسیلیس جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. پگاه اصفهان سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غشصفها» مبلغ 184ریال و سرمایه آن معادل 84میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته پارس‌خزر به دست آورد. فولاد مبارکه اصفهان در جایگاه چهارم ایستاد. «فولاد» با سرمایه 15هزارو 800میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 907ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
کشتیرانی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فملی» معادل 5هزارو 789میلیارد و 645میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1413ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
کشتیرانی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری غدیر در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وغدیر» در سال‌جاری 539ریال و سرمایه آن برابر 6هزارو 75 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. سیمان فارس و خوزستان در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «سفارس» با سرمایه 4هزارو 176میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 370ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه هشتم شد. سرمایه «اخابر» برابر 45هزارو 873میلیاردو 655میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 23ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات ایران به دست آورد. تکنوتار در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر 33میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 706ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لاستیکی سهند جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «پسهند» با سرمایه 70میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 300ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
گلتاش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که لبنیات پاک در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غپاک» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۷۷میلیارد و ۵۴۵میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم سرمایه‌گذاری بازنشستگی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سرمایه‌گذاری البرز در رده دهم این گروه ایستاد. «والبر» با سرمایه‌ای معادل ۶۰۷میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سیمان کردستان به خود اختصاص داد. سرمایه «سکرد» برابر ۱۶۲میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۱۸۲ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملی در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «ونیکی» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۲۱۲ریال و سرمایه آن معادل دو هزار و ۹۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد.گالوانیزه سپاهان در رده نهم این گروه ایستاد. «فجر» با سرمایه ۴۲۹میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۳۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که توسعه صنعتی در این گروه هشتم شد. سرمایه «وتوصا» معادل ۷۵۵میلیارد و ۴۰میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در سی روز اخیر مخابرات ایران به دست آورد. آرتاویل تایر با سرمایه‌ای برابر ۲۰۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی خاور جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه‌ای برابر ۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۶۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس