بیشترین درصد افزایش هفتگی
فروسیلیس جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. پتروشیمی آبادان دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شپترو» مبلغ 1250ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 160میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
سیمان بجنورد صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. پارس‌شهاب در رده دوم این گروه ایستاد. «بشهاب» با سرمایه 54میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 797ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت کشتیرانی به خود اختصاص داد. فروسیلیس در رده سوم این گروه ایستاد. «فروس» با سرمایه یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 726ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
سیمان قاین در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. رازک دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «درازک» 2780ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 41میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
کشتیرانی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را سیمان سپاهان به خود اختصاص داد. سرمایه «سپاها» معادل یک‌هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 573ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده دوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه 880میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 3061ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه چهارم شد. سرمایه «خودرو» برابر رقم 6هزار و 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 518ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته مخابرات ایران به دست آورد. جوش و اکسیژن در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «فجوش» معادل 10میلیارد و 350میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 215ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری پارس‌خزر به دست آورد. پشم و شیشه در جایگاه دهم ایستاد. «کپشیر» با سرمایه 67میلیارد و 140میلیون ریال، سود هر سهم خود را 389ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق تقدم سرمایه‌گذاری بازنشستگی در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که داروپخش در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «دارو» سود هر سهم خود را 1362ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌ بر یکصد میلیارد ریال است.

0

بیشترین کاهش قیمت
فولاد خوزستان هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. سیمان هرمزگان دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سهرمز» 2429ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 135میلیارد و 500میلیون ریال است.

1

ارزان‌ترین سهم
در هفته‌ای که گذشت گرانیت بهسرام ارزان‌ترین سهم بود. آبسال در جایگاه هشتم این گروه ایستاد. «لابسا» با سرمایه 240میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 338ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
کشتیرانی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان کردستان در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «سکرد» در سال‌جاری 1182ریال و سرمایه آن بالغ بر 162میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
کابل‌البرز هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که شیشه قزوین در این گروه نهم شد. سرمایه «کقزوی» بالغ‌بر 84میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 157ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته پگاه آذربایجان غربی در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه نهم این گروه را صنعتی پارس‌مینو به خود اختصاص داد. «غپینو» با سرمایه 70میلیارد ریال سود هر سهم خود را 490ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لنت‌ترمز جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خلنت» با سرمایه 22میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 669ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس