روزانه
بیشترین درصد افزایش
کشتیرانی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سموم علف‌کش در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «شسم» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۰۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
پارس‌خزر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. شیشه همدان در رده دوم این گروه ایستاد. «کهمدا» با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
کشتیرانی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دهم این گروه را سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. سرمایه «وغدیر» معادل ۶ هزار و ۷۵ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۳۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز کشتیرانی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان فارس و خوزستان در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «سفارس» مبلغ ۳۷۰ ریال و سرمایه آن معادل ۴ هزار و ۱۷۶ میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سیمان هرمزگان در رده سوم این گروه ایستاد. «سهرمز» با سرمایه‌ای معادل ۱۳۵میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۲۴۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
کشتیرانی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد خوزستان در این گروه دوم شد. سرمایه «فخوز» معادل دوهزار و ۱۹۲میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات ایران به دست آورد. جوش و اکسیژن در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «فجوش» برابر ۱۰ میلیارد و ۳۵۰میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱۵ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی خاور جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه‌ای برابر ۶۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۴۶۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم لوله و تجهیزات سدید جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. پگاه اصفهان سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غشصفا» مبلغ 184ریال و سرمایه آن معادل 84میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم سرمایه‌گذاری بازنشستگی به دست آورد. لاستیکی سهند در جایگاه دهم ایستاد. «پسهند» با سرمایه 70میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 300ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سرمایه‌گذاری ملی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ونیکی» معادل دوهزار و 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 212ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مخابرات ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان سپاهان در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «سپاها» در سال‌جاری 573ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 200میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر گل گهر به خود اختصاص داد. مخابرات ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «اخابر» با سرمایه 45هزار و 873میلیارد و 655میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 23ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
گالوانیزه سپاهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه هفتم شد. سرمایه «خودرو» برابر شش‌هزارو 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 518ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات ایران به دست آورد. تکنوتار در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر 33میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 706ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران تایر جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه 106میلیارد و 935میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 613ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان بجنورد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که لبنیات پاک در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «غپاک» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۷۷میلیارد و ۵۴۵میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم سرمایه‌گذاری بازنشستگی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. لنت ترمز در رده دوم این گروه ایستاد. «خلنت» با سرمایه‌ای معادل ۲۲ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» برابر دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۲۶۴ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کشتیرانی در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «حکشتی» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۵۱۰ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات ایران به خود اختصاص داد. گالوانیزه سپاهان در رده نهم این گروه ایستاد. «فجر» با سرمایه ۴۲۹میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۳۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دهم شد. سرمایه «وپارس» معادل هفت هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در سی روز اخیر مخابرات ایران به دست آورد. گلوکوزان با سرمایه‌ای برابر ۳۸میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خزر جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «لخزر» با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۷۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس