روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم لوله و تجهیزات سدید در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که نگین طبس در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «کطبس» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۲۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
فولاد مبارکه اصفهان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سرمایه‌گذاری آذربایجان در رده سوم این گروه ایستاد. «وآذر» با سرمایه‌ای معادل ۵۴میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مالی و اعتباری سینا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را سیمان سپاهان به خود اختصاص داد. سرمایه «سپاها» معادل یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۷۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مالی و اعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» مبلغ ۴۳۹ریال و سرمایه آن معادل هفت هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سیمان فارس و خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده ششم این گروه ایستاد. «وامید» با سرمایه‌ای معادل ۴هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سیمان فارس و خوزستان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که زامیاد در این گروه هفتم شد. سرمایه «خزامیا» معادل یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۶۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات ایران به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «سشمال» برابر ۲۷۵میلیارد و ۶۵۹میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لاستیکی سهند جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «پسهند» با سرمایه‌ای برابر ۷۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۳۰۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم لوله و تجهیزات سدید جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. جوشکاب یزد دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بکاب» مبلغ 1426ریال و سرمایه آن معادل 15میلیارد و 400میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم سرمایه‌گذاری بازنشستگی به دست آورد. داروپخش در جایگاه دوم ایستاد. «دارو» با سرمایه یکصدمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1362ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را گل‌گهر به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «کگل» معادل 880میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 3061ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مخابرات ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال‌جاری 518ریال و سرمایه آن برابر 6هزار و 300میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر گل‌گهر به خود اختصاص داد. توسعه صنعتی در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «وتوصا» با سرمایه 755میلیارد و 40میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 140ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه هفتم شد. سرمایه «وغدیر» برابر 6هزار و 75میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 539ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات ایران به دست آورد. قند پارس در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «قپارس» برابر 31میلیارد و 997میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 73ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه دوهزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 601ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان بجنورد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سیمان خاش در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «سخاش» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۵۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۵میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سرمایه‌گذاری بازنشستگی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. ایران یاسا در رده هفتم این گروه ایستاد. «پاسا» با سرمایه‌ای معادل ۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» برابر یک‌هزار و ۸۹۳میلیارد و ۳۷۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۱۹ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کشتیرانی در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «حکشتی» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۵۱۰ریال و سرمایه آن معادل ۵هزارمیلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات ایران به خود اختصاص داد.گالوانیزه سپاهان در رده نهم این گروه ایستاد. «فجر» با سرمایه ۴۲۹میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۳۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه چهارم شد. سرمایه «ونوین» معادل دوهزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر مخابرات ایران به دست آورد. آرتاویل تایر با سرمایه‌ای برابر ۲۰۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی خاور جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه‌ای برابر ۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۶۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس