روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم لوله و تجهیزات سدید در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که نگین طبس در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «کطبس» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۲۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
ایتالران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان خزر در رده سوم این گروه ایستاد. «سخزر» با سرمایه‌ای معادل ۲۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. سرمایه «وغدیر» معادل ۶هزار و ۷۵میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خزامیا» مبلغ ۶۸۵ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز گل‌گهر به خود اختصاص داد. گالوانیزه سپاهان در رده دوم این گروه ایستاد. «فجر» با سرمایه‌ای معادل ۴۲۹میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
گالوانیزه سپاهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که توسعه صنعتی در این گروه چهارم شد. سرمایه «وتوصا» معادل ۷۵۵میلیارد و ۴۰میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات به دست آورد. تکنوتار در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه‌ای برابر دوهزارمیلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۶۰۱ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
جوشکاب یزد جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. گلتاش چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شگل» مبلغ 850ریال و سرمایه آن معادل 45میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته ایتالران به دست آورد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در جایگاه سوم ایستاد. «وصندوق» با سرمایه 7هزارو 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 300ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را سیمان فارس و خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «سفارس» معادل 4هزارو 176میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 370 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال‌جاری 518ریال و سرمایه آن برابر 6هزارو300 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر گل‌گهر به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «فولاد» با سرمایه 15هزارو 800میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 907ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که آهنگری تراکتورسازی در این گروه دهم شد. سرمایه «خاهن» برابر 64 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 892ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات به دست آورد. سیمان ایلام در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «سیلام» برابر 259میلیاردو 901میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 480ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لاستیکی سهند جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «پسهند» با سرمایه 70میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 300ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان بجنورد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که لبنیات پاک در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «غپاک» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۷۷میلیارد و ۵۴۵میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
لوله و تجهیزات سدید صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. کالسیمین در رده دهم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه‌ای معادل ۱۹۵ ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸۰۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در ۳۰روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را کشتیرانی به خود اختصاص داد. سرمایه «حکشتی» برابر پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۱۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وپارس» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۵۴۸ ریال و سرمایه آن معادل ۶هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ۳۰‌روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد.مس ایران در رده سوم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال سود هر سهم خود را برابر ۱۴۱۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه ششم شد. سرمایه «ونوین» معادل دوهزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۵۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در ۳۰روز اخیر مخابرات به دست آورد. شهدخوی با سرمایه‌ای برابر ۳۳میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی خاور جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه‌ای برابر ۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۶۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس