روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم معادن و فلزات در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که جوشکاب یزد در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «بکاب» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۲۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
فولاد مبارکه اصفهان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. قند پارس در رده سوم این گروه ایستاد. «قپارس» با سرمایه‌ای معادل ۳۱میلیارد و ۹۹۷میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هفتم این گروه را سیمان کردستان به خود اختصاص داد. سرمایه «سکرد» معادل ۱۶۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۱۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مخابرات ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» مبلغ ۸۱۹ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۸۹۳میلیارد و ۳۷۵میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مخابرات ایران به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده ششم این گروه ایستاد. «وامید» با سرمایه‌ای معادل چهارهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه دوم شد. سرمایه «وغدیر» معادل شش‌هزار و ۷۵میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات ایران به دست آورد. سیمان غرب در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «سغرب» برابر ۱۸۷میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۷ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سرمایه‌گذاری رنا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. لعابیران دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شلعاب» مبلغ 740 ریال و سرمایه آن معادل 35میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته فولاد مبارکه اصفهان به دست آورد. فارسیت دورود در جایگاه دوم ایستاد. «سفارود» با سرمایه 80میلیاردو 640میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 321 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سیمان فارس و خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «سفارس» معادل 4هزارو 176میلیاردریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 370ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مخابرات ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملی در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ونیکی» در سال‌جاری 212ریال و سرمایه آن برابر دو هزارو 900 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «وپارس» با سرمایه 6هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 548ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که توسعه صنعتی در این گروه نهم شد. سرمایه «وتوصا» برابر 755میلیاردو 40 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 140ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات ایران به دست آورد. نوش مازندران در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «غنوش» برابر 50 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 130ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. محور خودرو جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمحور» با سرمایه 300میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 340ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان بجنورد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که ایتالران در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کایتا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۲۳‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل شش میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
لوله و تجهیزات سدید صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. پارس پامچال در رده هشتم این گروه ایستاد. «شپمچا» با سرمایه‌ای معادل ده میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را کشتیرانی به خود اختصاص داد. سرمایه «حکشتی» برابر ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۱۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مس ایران در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فملی» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۱۴۱۳ریال و سرمایه آن معادل پنج هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات ایران به خود اختصاص داد. پتروشیمی فن‌آوران در رده دهم این گروه ایستاد. «شفن» با سرمایه ۹۵۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۱۵۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که چادرملو در این گروه دوم شد. سرمایه «کچاد» معادل دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۲۶۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر مخابرات ایران به دست آورد. جام‌دارو با سرمایه‌ای برابر ۲۰میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لنت ترمز جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خلنت» با سرمایه‌ای برابر ۲۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۶۶۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس